شپنا شاخص 101 هزار منفی شپنا مثبت نشان از عیار بالای سهم هست با دید بلند مدت
-
Mahmoud Heidari
فزر چرا بریزه ؟ همه منتظریم 15 و بعد 20 را تاچ کنه
-
ح م م ح
وبرق من 86هزارتادارم😋
-
خرینگ #خرینگ •️ شرکت رینگ سازی مشهد طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 5,349,847 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد داشته است.
-
فاذر فاذر دقیقا یک ماه قبل از شروع جنگ پنیک گرفت و 30% کاهش قیمت داشت ، بعد جنگ هم به دلیل عدم بازگشایی حد اقل 50% از رشد بازار جا ماند ، یعنی حد اقل 80% از بازار طلب دارد . بازگشایی زیر 150 تومان فرصت خرید است .
-
فاراک سهم 45 میلیارد تومانی قراردادهای دیگ بخار در درامد خرداد «فاراک» به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت ماشین سازی اراک با نماد معاملاتی «فاراک» که در گروه ساخت محصولات فلزی طبقه بندی می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد.
-
✋✋✋✋✋✋
ثشرق حد ضرر واسه چیه پس از چنگت در بیارن چیه رو
-
خساپا از فردا صف های خرید را بشمارید حداقل 20 روز کاری . لیدر های قدیمی بازار برگشتند خودرو و خساپا.
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 141 درصدی فروش «زقیام» در بهار 1405؛ سبقت درامدی در صنعت دامپروری به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی «زقیام» که در گروه زراعت و خدمات وابسته فعالیت می کند، گزارش فعالیت 3 ماهه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/359006
-
💰اقتصاد ایران
#فماک صف خرید پنجم👌👌
-
بازار پایه
،✅#شپدیس تا چند روز اینده گزارشات ماهانه پتروشیمی ها میاد تکلیف بازار مشخص میشه . به نظر خودم گزارشات نه خیلی مثبت ولی قابل قبول ارایه میکنن . از نوری و اروند شگویا خبر دارم که گزارشات قابل قبولی دارند و باعث رشد درامدی انها میشود .