جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Mard Mard | mortezapmnfghj
۱۶:۳۰:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وگردش دوستان من با 400 تا 500 تومن خرید و فروش میکنم اونم به صورت پله ای نه یکجا میخرم سهامی که راه نمیده بخری رو، چون معمولا این جور سهام چند روزی رو پشت سر هم قفل بودند، و به محض شل شدن صف میدم میره، سرخطی دقیق میزنم گیرم میاد بعضی وقت ها، اینم دوست داشتم که به این شکل وقتی خریدم دیروز، از امروز هم قفل بشه که غافلگیرم کرد، سهمی رو میخرم که دنبال استرس و فردا چی میشه نباشم، بالاخره هر کسی یه شیوه ای برای معاملاتش داره

لیست اخبار