#شپنا شپنا با 1000 تومان به سقف رسیده!!!😀😀 با دلار 172 تومانی، دلار مرکز مبادله 146 تومانی، طرح های توسعه ای، حذف سهمیه های بنزین، و … سقف شپنا را رو 4000 تومان در نظر بگیرید. ارزش جایگزینی میدونید چیه؟ یعنی همین الان چقدر پول میخواید تا کارخونه ای مث شپنا بزنید، که 4 برابر زیر ارزش جایگزینی فعلا داره معامله میشه. زندگیتون سرشار از ارامش
-
ro.g .
فملی وقتی منطقه بیش خرید سقف کانال با واگرایی منفی همه اسیلاتورا تو قله میاید میخرید میگید بد شانسیم خب سقف به کی بندازن ؟ 4 شنبه گفتم سیو سود کنید
-
فملی شپنا رانیگاه کنید
-
فملی این حالت منفی بخاطر EPSپایین است 100تومن تا140تومن هیچکس نمیخره وهمه خالی کردند
-
بورس مبین
#پست_موقت: #اروند: #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #پتروشیمی_اروند •️ شرکت پتروشیمی اروند در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,154 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است/ کدال360 #توجه توجه: همان روزی که با 45 درصد مثبت باز شد گفتم بفروشید و خودم تعلل کردم و فردایش در صف فروش فروختم تا الان چند تا صف فروش داده؟؟؟ چند تا از واحدهایش در جنگ رمضان اسیب دیده است یک نصیحت از من داشته باشید: فعلا به هیچ عنوان سراغ خرید واحدهای اسیب دیده از جنگ نروید مگر اینکه اطلاع دقیقی از داخل شرکت و سوداوری ان داشته باشید قرار بود #اروند یک #نوری دیگر باشد ولی فعلا کاهش سوداوری داشته است
-
کامران
#موج در چند روز گذشته صندوق اهرمی موج قریب به 100 میلیون سهم #تاصیکو و 18 میلیون تاصیکوح رو به پرتفوی خود اضافه کرده است
-
ولی الله خراسانی
کگل کجا داره میره
-
کلاغ سیاه
#وبملت حالا شما شرح بده.شاید یکی مثل من متوجه نمیشه
-
Mohamm@d
کدما ی دو&سه سالی هم میخواد توی 5،6،7تومن بازی کنه باز… بیچاره سهامدار…
-
بتا سهم
#حپترو فروردین با عدد 383 میلیاردریالی اغاز کرده بود و اردیبهشت بهتر شد و 701 میلیاردریال بود و خرداد 787 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 1872 میلیارد ریال شد . کل سال قبل 7545 میلیارد ریال بود
-
️️مثبت سبز
✔️#کالا : شرکت بورس کالای ایران در خردادماه امسال یک ماه فوق العاده داشته: 🔹فروشش نسبت به خرداد سال قبل، نزدیک به 3 برابر (292%) رشد کرده. 🔹سه ماهه اول سال هم درامدی نزدیک به 2 برابر (199% رشد) نسبت به مدت مشابه سال قبل کسب کرده. ✅@Mosbat_sabz [🍀]