جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| aliyavar
۱۸:۳۶:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم خیلی از سهام ممکنه در جا بزنن و اصلاح زمانی بخورن.ولی ما اهرمیون فعلا یه سیزده بدر باید بریم.تعصب هم نداریم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار