جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی صبوری | ali.saboury
۱۸:۳۶:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم دوستان روند کلی دو ساله بازار صعودی هست، اما برای دو سه هفته اینده اصلاح داریم. پیشنهاد من به فروش در ضرر کم هست ، چون احتمال 20 درصد منفی در سهام منفی نخورده مثل پالایشی ها و شستا و وتجارت هست. در اپشن ها منفی 50، 60 درصد هم گاهی باید بفروشی بره، چون میتونه تا منفی 95 درصد یا بیشتر هم ضرر کنی. برای اختیار معامله های فعلی به نظرم این شرایط هست، در ادامه باز منفی های زیاد خواهند خورد. با ضرر کمتر بفروشید بهتره. البته پیشنهاد هست تصمیم با خود شخص

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار