جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رهام | roham1329
۱۶:۱۹:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ما تو ابن مملکت زندگی می کنیم سالهاست داستان طلا و دلار و سهام بورسی را دیدیدم.هر ادمی هوشیار بوده رفته چیزی خریده که اختیارش دست خودش بوده نه چیزی که اختیارش دست دولت و دیگری باشه و هر وقت دلشون خواست ببرن بالا هر وقت دلشون خواست بیارن پایین و هر وقت هم دلشون خواست درش ببندن

لیست اخبار