#کیمیاتک P/E~7.9 گزارشات عالی ادامه داره. تولید کمی رشد داشت و حدودا 10% فروش این ماه از موجودی بود. نرخ ها هم حدودا 130% رشد داشته و بهار درامد 160% جهش داشته و قوی جلو میره @StockArk
-
علی صبوری
اهرم دوستان روند کلی دو ساله بازار صعودی هست، اما برای دو سه هفته اینده اصلاح داریم. پیشنهاد من به فروش در ضرر کم هست ، چون احتمال 20 درصد منفی در سهام منفی نخورده مثل پالایشی ها و شستا و وتجارت هست. در اپشن ها منفی 50، 60 درصد هم گاهی باید بفروشی بره، چون میتونه تا منفی 95 درصد یا بیشتر هم ضرر کنی. برای اختیار معامله های فعلی به نظرم این شرایط هست، در ادامه باز منفی های زیاد خواهند خورد. با ضرر کمتر بفروشید بهتره. البته پیشنهاد هست تصمیم با خود شخص
-
حامد حامدی
اهرم دوستان خواهشاً از افرادی که در روزهایی که بازار طبق تحلیلشان نیست و اینجا نیستند پیروی نکنید. ضهرم1126
-
بهروز مولایی
چنوپا 1200 سنگین خریداریم خودم این سهمو داشتم
-
اهرم خیلی از سهام ممکنه در جا بزنن و اصلاح زمانی بخورن.ولی ما اهرمیون فعلا یه سیزده بدر باید بریم.تعصب هم نداریم
-
نقاش(Rtb)
فرمول محاسبه شاخص کل بورس تهران (TEDPIX) بر پایه ارزش بازار (Market Capitalization Weighted) و با لحاظ کردن تغییرات قیمت و سود نقدی (DPS) شرکت ها است. فرمول کلی به صورت زیر است: اما در عمل، بورس تهران ان را با استفاده از ضریب تعدیل (Divisor یا Base Adjustment Factor) محاسبه می کند تا افزایش سرمایه، ورود و خروج شرکت ها و پرداخت سود نقدی باعث پرش مصنوعی شاخص نشود. بنابراین عرضه اولین شرکتها اثری روی شاخص کل ندارد. و یا اخراج شرکتهایی چون کروی و فاسمین از بازار اصلی به پایه نیز اثری روی شاخص نداشت.
-
نبض بورس | اخبار بورس
🔴 سود نقدی مجامع امروز 7 تیر 1405 ✅ #قرن : 1100 ریال ✅ #شبصیر : 1620 ریال ✅ #دکپسول : 16600 ریال ✅ #خشرق : 40 ریال ✅ #سیسکو : 288 ریال ✅ #شگویا : 1100 ریال ✅ #وکبهمن : 60 ریال ✅ #بنو : 350 ریال ✅ #دلر : 940 ریال عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
ورنا کل ارزش بورسی ورنا 13 همت ؛ فقط ارزش بازاری سهم خساپا تو پرتفوی بورس ورنا اونم به قیمت تابلو نه حتی قیمت کارشناسی، 16 همت!!! به قیمت کارشناسی سایپا بدون ارزش سیت مدیریتی ارزش فقط خساپاش حدود 75 همت میشه… بهای تمام شده کل پرتفوی بورسی ورنا کمتر از 3 همت؛ فقط ارزش تابلوی پرتفوی بورسیش 18 همت!!! حتی اگر اصلا بحث واگذاری سایپا هم نبود نباید قیمت این می بود… (فکر کنم صف فروش این و وساپا رو عمدا سنگین میکنند تا هم بترسونند و هم کسی غیر از خودشون رغبت نکنه بخره.) سلب مسولیت ؛ بررسی با خودتون
-
ثبهساز امروز گروه انبوه سازی ورود پول داشت گروه جامانده رشد اخیر بازار
-
ro.g .
فملی وقتی منطقه بیش خرید سقف کانال با واگرایی منفی همه اسیلاتورا تو قله میاید میخرید میگید بد شانسیم خب سقف به کی بندازن ؟ 4 شنبه گفتم سیو سود کنید
-
فملی شپنا رانیگاه کنید