اهرم خدا وکیلی حرف حساب جواب ندارد بازار بورس رفت برای اصلاح قیمتی و زمانی
-
مدیریت مالی
#لابسا 220 ریال سود تلفیقی و 213 ریال سود هر سهم اصلی است @managefiscal
-
مدیریت مالی
#اعتلا 477 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها شناسایی کرده است . @managefiscal
-
مدیریت مالی
#پارسان 63,679,857 میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است @managefiscal
-
مدیریت مالی
#غدیس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-05A-039 مورخ 1405/04/01 از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز دوشنبه مورخ 1405/04/22 در استان اذربایجان غربی ،شهر ارومیه به ادرس خیابان شهید بهشتی - خیابان جام جم ( جاده بند ) - سالن همایش هتل انا برگزار میگردد حضور بهم رسانند.ب- دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه @managefiscal
-
فزر اقای افشار سغر ب هم خو رشد کرده بود شما چطو فرمودین رشد نکرده
-
خپارس دو تا اطلاعیه دعوت به مجمع در کدال منتشر شده یکی برای مجمع عمومی سالیانه و دیگری اصلاح اساسنامه حق تقدم سهام جدید امروز امور سهام میگفت یکی دو روز اینده پیشنهاد افزایش سرمایه میاد کدال.. خد کند که رقم تجدید درصد بالایی باشد تا به جذابیت قیمت سهم کمک کند
-
reza_1111
#خاور با سلام به همه عزیزان و عرض تسلیت ایام محرم، سود اعلامی 1404 که مبلغ 121 ریال میباشد، شوکه کننده است. سه سال قبل ان، خاور با تولید 17000 ماشین و با جمع قیمت فروش حدودا 42 همت، سودی معادل 790 ریال بابت هر سهم بدست اورد. حالا با تولید فقط 12000 ماشین، جمع قیمت فروش بیش از 45 همت شده. یعنی با استفاده بسیار کمتر قطعات و سرمایه، پول بسیار بیشتری بدست اورده. البته با توجه به افزایش چند باره قیمت ماشینها، این موضوع کاملا قابل پیش بینی و قابل انتظار بود. چیزی که قابل انتظار و منطقی به نظر می رسد سودی در حدود 1500 تا 1800 ریال برای هر سهم است (علارغم بهانه هایی مثل افزایش حقوق و قیمت اب و برق، چون این افزایش ها در مقابل افزایش درامد اصلا اعداد مهمی نیستند). من خود عاشق خاور و سهامدار خاور هستم و می مانم، و فقط برای مقایسه و نه تبلیغ عرض میکنم، شرکتی مثل شپدیس، با فروش کمی بالاتر از خاور، یعنی چیزی حدود 65 همت، سودی معادل 49000 ریال بابت هر سهم بدست اورده. حالا ما این عدد 121 ریال را با چه قاعده و استدلالی باید قبول کنیم، این واقعا باور نکردنی است. با چه حساب و کتابی، بابت 45.7 همت فروش 1.3 همت سود بدست اورده اند انهم با اینهمه افزایش قیمت ماشینهای تولیدی. یعنی بجای 50 تا 60 درصد سود که بخاطر افزایش قیمت ها اتفاق افتاده، اینها فقط 2.8 درصد سود ساخته اند. قیمت سهم که بصورت غیر قابل باوری به پایین کشیده شده و حال اینهم اعلام سود هر سهم. سهامداران محترم لطفا جویای ح ق وق خودتان باشید.
-
بورس۲۴ | Bourse24
درامد سه ماهه بورس کالا از 1912 میلیارد تومان عبور کرد به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت بورس کالای ایران با سرمایه ثبت شده 2900 میلیارد تومانی، گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358954/
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا فقد خرید فقد کجایی ، دقیقا کجایی؟
-
ثشرق تا 1713 اصلاح داره