فزر اقای افشار سغر ب هم خو رشد کرده بود شما چطو فرمودین رشد نکرده
-
ایمان باکمال
وساپا متاسفانه واقعیت بازار و این سهم وبازیگرش خسته کننده شده به نحوی که در اولین صف خریدهای روزای اینده یه عده سهامدار خسته عطاش رو به لقاش میبخشن. واین همون چیزی هست که حقوقیش میخوادو وقتی تعداد سهم مدنظر و جمع کرد میزنه زیر سهم .وتا بوده همین بوده.من تا حق م ونگیرم خارج نمیشم
-
پله اول
و صندوق اهرمی موج اکثریت افراد قدیمی میدونن همیشه در نوسان با من بوده غیر از این چند ماه حال اگر برگشت خورد در محدوده ی من بیاید برای خرید بررسی میکنم و اگر به ادامه رشد باشد فعلا کنار میکشم یعنی پلن دوم من همیشه این بوده که یک روند برود و در برگشت در محدوده ها خرید و میزنم بعد از انباشتی که ایجاد میکند کلا برای من اولویت کم ریسک بودن و شفاف بودن مسیر مهم هست برای نوسانگیری نه دارایی
-
بتا سهم
#قشهد در اردیبهشت با فروش 2697 میلیارد ریالی مواجه بود و خرداد 834 میلیارد ریال 9 ماهه 28877 میلیارد ریال فروش داشت
-
نبض مجامع | اخبار مجامع
🔴 #پلاسک سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده فراخواند. 🕛 زمان مجمع : 1405/04/21 راس ساعت 09:00 عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
شپلی سهم وقتی شد160تومان می گفتند عین میخ میاد پایین… امروز530تومانه بازم همون حرفو میزنند ولی باتعداد بیشتر… جالبیش اینه که هنوز عین سیخ میره باا…!!!! و.ن.بروید کلمه به کلمه حرفهای مدیرعامل در مجمع را با دقت گوش کنید.
-
فملی کافیه اخبار خوب از مذاکرات بیاد اونموقع ورق برمیگرده دوباره میان سمت بورس و سهام واین بازی ادامه داره دور باطل
-
khosro
#ارفع فروش خرداد
-
سیسکو ایا به حق تقدم هم سود تعلق میگیره؟
-
ali M ali
وایران فشار فروش عمدیه
-
شپدیس نوری 40 درصد باز شد تا امروز 12 درصدش رفته باز طدف 28 سوده. این رو 2 مچ همونقدر ریخت.