جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شتوکا | 1988trader
۱۶:۱۱:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وسدید بنظر بنده حقیر اخرای بازیش هست اینقدر تحمل کردین یکماه دیگه هم تحمل کنید الان در نقطه یی هست هر فروش بعدش حسرت بزرگ میاره کسی که شش ساله پنج ساله یا سه ساله سهامداره این نقطه فشار زیادی روش هست و هر امکان ممکنه بفروشه این روزها سمت پرتفوی خود نرین این راه میوفته یعنی میخوان راهش بندازن تریدر 1988 به ذهنتون بسپارید شاید بعدا ازم تشکر کردین

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار