وسدید بنظر بنده حقیر اخرای بازیش هست اینقدر تحمل کردین یکماه دیگه هم تحمل کنید الان در نقطه یی هست هر فروش بعدش حسرت بزرگ میاره کسی که شش ساله پنج ساله یا سه ساله سهامداره این نقطه فشار زیادی روش هست و هر امکان ممکنه بفروشه این روزها سمت پرتفوی خود نرین این راه میوفته یعنی میخوان راهش بندازن تریدر 1988 به ذهنتون بسپارید شاید بعدا ازم تشکر کردین
-
D.Efati
#غدیس با اغاز فصل گرما فروش غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
گشان کی باورمیکنه حجم امروز، عرضه های واقعی باشه. بنظرمن زیر100هزارتا مربوط به سهامدار قدیمی یاواقعی بود.
-
فزر میریزه!؟
-
گلدا برای فردا اگر خواستم طلا بخرم به مثقال اضافه کنم یا صندوق دیگه ای بخرم
-
فزر اگه شاخص دوباره رشد کنه فزر جی میشخ؟؟؟
-
Darioush Efati
غدیس با اغاز فصل گرما فروش #غدیس اغاز می شود سهم فروردین 5438 میلیاردریال فروش را ثبت کرده است در اردیبهشت این عدد 7605 میلیارد ریال بود و خرداد با یک رشد چشمگیر 11193 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 24237 میلیارد ریال فروش زد 20درصد بیشتر از مشابه قبل
-
بتا سهم
#دزهراوی در فروردین 1510 میلیارد ریال فروش را ثبت کرده است و اردیبهشت با رشد 3016 میلیارد ریال و خرداد 3010 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 7536 میلیارد ریال بود 2 برابر مدت مشابه قبل
-
فزر اقا افشار اگه شاخص رشد کنه فزر میره بالا یا بازم اذیت مکنه!؟؟
-
اهرم فردا ضهرم ها 🚀🚀🚀
-
فزر اصولا از سهام بالای 10 تومن اصلا خوشم نمیاد مگه خیلی تاپ باشه، هر برگ 12 هزار خیلیه