جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| znyar1991
۱۵:۴۱:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

سهامی که تو دلار 11 هزاری خریدم هنوز تو ضررن یه نگاه به سهم برکت بندازید که از 4800اومد زیر 185 سهم فرابورس از بالای 8تومان اومد زیر 700 سهم انرژی 20تومانی اومد زیر 600

لیست اخبار