نمیدونم چقدر دربازار سهام تجربه داری ولی هرسهمی که در روز یکدست خونی و100هزار واحد افت شاخص مثبت بوده ودر اخر بازار هم بالای قیمت پایانی وتقریبا به قیمت صف خرید بسته شده روز بعد هم مثبت است و اگر کوچیکترین خبر مثبت برا کل بازار بیاد مجدد صف خرید میشه ، کندل امروز شپنا هم صعودی بسته شد وتمام
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه
-
بازیگران سهام
#فارس امیدوارم تشخیصم اشتباه نباشه و کادر ابی رخ بده🤲
-
علی ملکی
سینرژی صندوق طلا این هفته به خاطر ورود پولشون عالین و سینرژی فکر میکنم این هفته 6000 رو ببینه
-
Mhr
#دی حقوقی بشدت دیوانه ای دارد .هیچ چیز معلوم نیست .یه مشکل دیگه هم ناظر هست و نکات منفی موجود : درامد غیر عملیاتی/واگذاری اقساطی/خریدار داخلی/احتمال صوری شدن معامله بعد از دو ماه با معامله معکوس/بهانه وضعیت قرمز بازار که بهانه ای خنده داره! موارد مثبت و محرک رشد: قیمت سرکوب شده و با قله فاصله زیاد داره /الزام به بازیابی اعتماد حقیقی / خروج از زیان سالانه و p/e/ افزایش سرمایه اگه بخواد عملیاتی بشه و به حقیقی هم توجه بشه باید جذابیت قیمتی وجود داشته باشه /دماوند اگه در وبوعلی تکرار بشه حقوقی واقعا باید پاسخگو باشه. بنظر من اگه حقوقی تحرک نداد به سهم یعنی این بانک فقط رو برگه بانکه و ظاهراً متحول شده ولی در عمل هیچه و اعتماد بهش واقعا دیگه نابجاست نه میخرم نه میفروشمش فعلا .نظاره گریم .توپ تو زمین حقوقیه. دوستان هم با درایت و سنجش شرایط تصمیم مختص خودشان را خواهند گرفت .به امید سود برای هممون
-
اهرم روند برمیگرده جا میمونید احتمال خیلی قوی از همین فردا،بنده که فردا ضهرم رو سنگین میخرم بماند یادگاری.
-
حسین بخششی
#خودرو امیدوارم هر چه زودتر اصلاح تمام شود و عمق اصلاح به ریزش قیمت سهم و تغییر جهت ان تبدیل نشود.
-
AR G
اهرم با شروع اصلاح فملی چندروز بازار اصلاح کرد و الان رسیده به حمایت 2000 و احتمال اینکه بهش عکس العمل نشون بده بالاست و با برگشت فملی لیدر کل بازار برمیگرده امیدواریم اخبار امروز نسبت به 2 روز قبل بهتر باشه .
-
وسپه حق تقدم ها رو چرا تبدیل به سهم نمیکنه، عجب گیری انداخت ما رو