جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا ی ن | rezayng
۱۵:۴۰:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وپاسار سلام دوستان . بیش از 80 / درصد سهام ( وپاسار) در اختیار حقوقی است و کمتر از 20 / درصد در اختیار حقیقی است . [[ دوستان عزیز سهام گران سنگ وپاسار ]] را مانند اینکه ملکی در ( زعفرانیه) یا سعادت اباد ) تهران خریدید. این سخن بنده را دوستان قدیمی خیلی خوب متوجه می شوند . در هر حال قدر سهام ( وپاسار ) را بدانیم و با یکی و دوتا منفی نگران نشویم . [[ مانند همیشه نظر شخصی است و هرکس اختیار کار و دارایی خویش را دارد ]] . انشاالله همواره دوستان سلامت و تندرست و شادکام و عاقبت بخیر باشند .🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار