شفارس دوستان کسی میدونه گزارش فروش خرداد ماه شفارس چقدر هست چرا همه سهام های دادن بیرون فقط شفارس نداده؟
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#کهربا 22 امین #فروش_حقیقی در قیمت 162,260 ( 4.72% ) ساعت: 16:11 37نفر هر کد میانگین 114 میلیون تومان مجموعا 4,203میلیون تومان قدرت خریدار: 1.2 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 164 م.سی روز: 18 قیمت پایانی 160,657 ( 3.68% ) @fundSmartMoney2 1405/04/07
-
حمید
خساپا حقوقی دو هفته هست داره نوسان میگیره چون خوب میدونه فعلا تایم رشد نیست بقیه سهم ها هم 50درصد رشد کردن اینم فعلا رو هوا هست
-
خودرو نقدینگی از بورس طی ا هفته 50 همت خارج شده و تا اخر هفته خروج پول از بورس ادامه داره .تا توافق نهایی سهام خریدن اشتباه محض
-
بتا سهم
#اعتلا 477 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها شناسایی کرده است .
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ تصویب افزایش سرمایه 1700 میلیارد تومانی فجهان در مجمع فوق العاده 🔹 مجمع عمومی فوق العاده شرکت جهان فولاد سیرجان با حضور 91 درصدی سهامداران، افزایش سرمایه این مجتمع معدنی و صنعتی را از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و اورده نقدی تصویب کرد. این اقدام با هدف اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و بهره مندی از معافیت مالیاتی 200 میلیارد تومانی انجام می شود. همچنین مدیریت… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108917/jahane-foolad-sirjan-capital-increase.html
-
ز ز آ
کرماشا بهترین نماد که از قبل ج 12روزه دارم و از بهترین نماد بورسی ست تحت هر شرایطی #شرانل
-
شتوکا
وسدید بنظر بنده حقیر اخرای بازیش هست اینقدر تحمل کردین یکماه دیگه هم تحمل کنید الان در نقطه یی هست هر فروش بعدش حسرت بزرگ میاره کسی که شش ساله پنج ساله یا سه ساله سهامداره این نقطه فشار زیادی روش هست و هر امکان ممکنه بفروشه این روزها سمت پرتفوی خود نرین این راه میوفته یعنی میخوان راهش بندازن تریدر 1988 به ذهنتون بسپارید شاید بعدا ازم تشکر کردین
-
sorena
#شپنا#شستا#فارس شایعه سود بانکی چهل درصدی تکذیب شد پیگیری خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی حاکیست، هیچ تصمیمی برای تغییر نرخ سود بانکی گرفته نشده
-
شپنا فردا معلوم میشه مثبت هست یا منفی
-
صندوقچه بازار | StockArk
❗️ دوستان پتروشیمی های ناحیه عسلویه شرایط تولیدی خوبی ندارند و اریا که گفتیم، شجم هم تولید SBR حدود 90% افت داشته و PBR هم اصلا تولید نداشته. زاگرس خوب بود که گفتیم و مابقی هم گزارشات خوب رو پوشش خواهیم داد. اگه درباره سهمی صحبت نمیشه یعنی از نظر ما جذابیت خاصی نداره.