جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
صندوقچه بازار | StockArk | stockark
۱۶:۱۰:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

❗️ دوستان پتروشیمی های ناحیه عسلویه شرایط تولیدی خوبی ندارند و اریا که گفتیم، شجم هم تولید SBR حدود 90% افت داشته و PBR هم اصلا تولید نداشته. زاگرس خوب بود که گفتیم و مابقی هم گزارشات خوب رو پوشش خواهیم داد. اگه درباره سهمی صحبت نمیشه یعنی از نظر ما جذابیت خاصی نداره.

فالورها 8659
تاثیر (Imp) 1176.0
بازدید 1176
تعامل (Eng) 91.0
لیست اخبار