جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۱۵:۱۸:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

کاما اینکه سهم ارزنده اس و به نظرم مناسب خریده هیچ شکی توش نیست ولی اینکه رو چه قیمتی و با چه ریسک و حدضرری بخری بحث دیگه ای هست که هرکس باید طبق تحلیل خودش نقطه مناسب ورود را تشخیص بده بنده تو سود خوبی هستم و فروشنده نیستم و رو قیمتای مناسب هم اضافه میکنم کسی هم که کلا سهم را نداره و میخواد بخره یا از قبل داره و تو سود خوبیه و میخواد اضافه کنه رو نقطه مناسب با رعایت حدضرر میتونه این کارو کنه

لیست اخبار