ثشرق ما هنوز بعد انقدر ریزش دستمون میلرزه بخایم پله اول وارد بشیم همینجور داریم صبر میکنیم که به یه قیمت منطقی برسه تازه اگه اونجام حمایتش کنن چجور بعد این همه رشد سبد گردان جرات کرده بدون گذاشتن حدضرر بخره واستون
-
6،7ساله اکثریت سهام تو ریزش 10درص میبرن بالا 30درصد ریزش اخرش هم با چن تا شاخص ساز و عرضه اولیه حجم بازار رو میبرن بالا و شاخص 5 میلیونی سهم برکت تو شاخص یک میلیونی 4800 تو شاخص 5 میلیونی زیر 185تک تومانی
-
وسبحان سقف دوقلو زده و ریزش تو 165 ن.ش
-
واعتبار فقط نوسااااان ن.ش
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد 94 هزار میلیارد تومانی ارزش پرتفوی «پارسان» در خرداد به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان که سهام ان با نماد «پارسان» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358958/
-
NoavaranAmin
معدنی دماوند (#کدما) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/10/30 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (24.4) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 23.25 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 105.04 درصدی فروش 5 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
Mr.navid
#خبهمن حمایت عالی حقوقی امروز تو این بازار وقتی بازار برگشت زودتر بقیه همگروهی هاش صف میزنه انشالله
-
صندوق های طلای بورس ایران
لطفا لینک و مطالب کانال رو برای دوستان خود بفرستین، طلای 18 عیار از دیروز تا حالا 1 میلیون بالا اومده، کانال ما 1 نفرم بیشتر نشده😔😭 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
Stocks Market Investors
#کیسون کانال نزولی را شکونده و فردا پولبکش را تکمیل میکنه و احتمالا یک برگشت خوب خواهد داشت و یک موج قوی را شروع خواهد کرد
-
کانال حامیان سهامداران پدیده شاندیز و پهلوان ( سهام ابنیه و گشان ) پدیده شاندیز
💎 گشان 📊 16/3 میلیون سهم - حجم معاملات 🟢 خرید 1 حقوقی به تعداد 84 هزار سهم 🔴 فروش 3 حقوقی به تعداد 1 میلیون سهم #پدیده_شاندیز #ابنیه #گشان
-
فرزام روحانی
غالبر تشخیص روند ورود پول هوشمند سواد بورسی میخواد. قرار نیست همه داشته باشن اگه اینجا رویا فروشی میکنن چرا روی عدد 30300 ریال از این رویا خارج نشدید؟ علم تکنیکال و قدرت تحلیل بنده زبان زده عام و خاصه مثل همیشه ناخدای این کشتی غالبر منم در سهم غنوش هم من ناخدای بی چون و چرا بودم