جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mehdiiii2025
۱۳:۵۷:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خودرو خوب شد به خاطر منافع سهامدارا افزایش قیمت نجومی گرفتن الان سهامدار نمیدونه با این همه سود کدوم خودرو رو بگیره دمشون گرم بازدهی دوماهه خودرو کمتر از ده درصد میشه فردا

لیست اخبار