اهرم 7 همت تو این چند روز شپنا خریدن و فروختن حالا خروج اینا سخت میشه
-
Amir Amiri
نوری نوری قیمت سهم: 54160﷼ سود ساخته شده: 5591﷼ شبندر قیمت سهم: 11860﷼ سود ساخته شده: 2127﷼ خودتون نسبت قیمت سهم و سود ساخته شده رو مقایسه کنید. هیچ تحلیل دیگه ایی نیاز نداره
-
روجا ناصریان
ثفارس دوستان مقاومت مهم پیش روی سهم چند هست
-
Fearless trader
#خکرمان واسپاری کرمان موتور 570 میلیارد سود ساخته خکرمان حدود 1 درصد خساپا خریده. دوتا گزارش کدال عاص رو کرد امروز. دارایی خکرمان تو خساپا بصورت مستقیم و غیر مستقیم حدود 2/5 درصد شده، معادل 2/2 همت. سوپر سوپر مفت هست این سهم. حراجی به معنای واقعی کلمه. من توی ذهنم بود کاش این ماهتاب رو فروختن سهام میخریدن تو بازار ب این مفتی. که البته نمیشه و معاملات درون گروهی بوده. ولی ملک سعادت اباد هم بسیار ارزنده س. امیدوارم پا از خرخره سهامدار بردارن و بعد سالها ب حقش برسه سهامدار. مارکت 100 همت قابل دسترس هست در اینده خیلی نزدیک اگر بذارن…
-
🔱💢navasangiran💢🔱
#گشان گارد صعودی گرفته به نوساناتش کاری نداشته باشید توصیه به ورود جدید اصلا ندارم فقط سهامدارانش با حدضرر 20000 سهم رو نگهداری کنن حدسود اولتون میتونه 27000 باشه مقاومت سنگینی داره اونجا..چک کن روندش رو بعد با تکنیکال مطابقت بده بعدا نگی تکنیکال تو بورس جواب نمیده @exogenofficial
-
بورس پرس | buorsepress
#وسین | جهش درامد بیمه ای؛ تراز مثبت 215 درصدی در خرداد بیمه سینا با انتشار گزارش عملکرد خرداد، از رشد چشمگیر درامدهای بیمه ای و ثبت یکی از بهترین ترازهای صنعت بیمه خبر داد. بر اساس این گزارش، وسین در خردادماه موفق به کسب 39,576 میلیارد ریال درامد از محل فروش حق بیمه شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145 درصد رشد داشته است. نکته برجسته گزارش، ثبت تراز مثبت 215 درصدی در عملکرد ماهانه است؛ موضوعی که نشان دهنده کیفیت مناسب پرتفوی، رشد درامدهای بیمه ای و مدیریت مطلوب خسارت ها است. همچنین مجموع درامد حق بیمه شرکت در سه ماهه نخست سال به 85,663 میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل 105 درصد افزایش داشته است. تراز تجمیعی شرکت نیز در پایان خرداد به 149 درصد مثبت رسیده که استمرار عملکرد مطلوب عملیاتی را تایید می کند. در مجموع، رشد 145 درصدی درامد ماهانه، افزایش 105 درصدی درامد سه ماهه و ثبت ترازهای مثبت 215 و 149 درصدی، وسین را در جمع شرکت های خوش عملکرد صنعت بیمه قرار داده است. @buorsepress
-
بورس پرس | buorsepress
#ارمان | مهلت استفاده از حق تقدم اغاز شد؛ افزایش سرمایه 65 درصدی در جریان است بیمه ارمان با انتشار اطلاعیه جدید، زمان استفاده از حق تقدم سهام ناشی از افزایش سرمایه را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، سرمایه شرکت از 8,500 میلیارد ریال به 14,000 میلیارد ریال افزایش می یابد؛ یعنی رشد حدود 65 درصدی سرمایه که از محل مطالبات حال شده سهامداران و اورده نقدی تامین خواهد شد. سهامداران برای استفاده از حق تقدم های خود از 7 تیر 1405 تا 5 مرداد 1405 فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه و تبدیل حق تقدم به سهم اقدام کنند. این افزایش سرمایه با هدف تقویت ساختار مالی، افزایش توان عملیاتی و توسعه فعالیت های شرکت در دستور کار قرار گرفته و اغاز دوره پذیره نویسی، یکی از مراحل مهم اجرای ان محسوب می شود. @buorsepress
-
آوای آگاه
#مجمع #وکبهمن 📌به گزارش اوای اگاه؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن با حضور حداکثری سهام داران برگزار شد. مشروح این مجمع به شرح زیر است. ✅61 درصد بهای تمام شده پرتفو شرکت در سال گذشته به سهام شرکت های بورسی و فرابورسی، 32 درصد واحد صندوق های طلا، 2 درصد سپرده کوتاه مدت بانکی و 5 درصد به سرمایه گذاری در شرکت های وابسته اختصاص دارد. ✅بهای تمام شده پرتفو سرمایه گذاری در سال گذشته 4 همت و ارزش روز پرتفو در انتهای سال مالی 10.3 همت ثبت شده است. ✅رشد NAV پرتفو شرکت در سال مالی گذشته 36 درصد است ولی متوسط P/NAV وکبهمن در سال 1404 حوالی 43 درصد و زیر ارزش ذاتی معامله شده است. ✅بازدهی پرتفو شرکت از زمان انتقال کامل پرتفو سرمایه گذاری بانک سینا به وکبهمن (اسفند 1396) تا تاریخ 29 اسفند 1404، معادل میانگین 67 درصد در هر سال بوده است. ✅شرکت در رتبه 12 از نظر ارزش بازار و در رتبه 16ام از نظر حقوق صاحبان سهام در میان 36 شرکت با فعالیت مشابه قرار دارد. ✅ در پایان به ازای هر سهم 60 ریال سود نقدی معادل 10 درصد سود خالص تقسیم شد. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
ایمان ام
وسدید یه سیوال خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده اگهدواقعا وسدید بافراب و زیر مجوعهاش اینقدر باارزشه که میگن میشه ده هزار به بالا ایا اقایون رانتیون و اونایی که خبر از همه چی دارن مگه میشه بذارن یه سهم به کسی برسه سهم و مثل جاروبرقی میبلعن ولی ماها کا توهم داربم پنج ساله داریم میگیم سهم با فراب و افزایش سرمایه و طلب پلسارگاد و خارج شدن فسدید از ورشکستگی و رفتن به بازار بالاتر قطعا سهم رشدهای عجیبی میکنه ولی پنج ساله هیچ اتفاقی نیوبتاده و فقط سرمایمون اب شده رفته اعصابمون بهم ریخته زندگیمون نابود شده
-
گدنا اماده صعود عالی
-
خودرو درود بر صبوران و توصیه دوستانه تا زمان تعیین تکلیف نهایی تفاهم و توافق ، یا نقد بمانید یا وارد صندوقی مثل پیشرو یا اتیه شوید . از سهمی که در خبرهای خوب و اوج بازار ، خبری از رشد معقول نیست ، در روزهای پر تنش انتظار رشد دارید ؟ امروز هر چی داشتم نقد کردم صندوق ها بدون استرس میانگین حدود 7 درصد سود دارند صندوق اتیه گرفتم