جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| r.u
۱۳:۵۹:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ثشرق جالبه اونایی که سهم بالای 2300 تومن بود میگفتن بخرید دیگه فرصت خرید نمیده الان همون عزیزان اومدن میگن حالا حالاها منفیه!!! عزیزم به موقع حرف گوش میدادی نمیخریدی الان استرس نداشتی… ✋️✋️✋️

لیست اخبار