جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
M فرهان | mhelat1350
۱۴:۱۰:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خگستر بااین وضع تورم پولی که چند سال گذاشتم تو بورس کلا بی ارزش شده حتی اگه به فرض محال چند ماه سهما صف خرید بشن بازم بی فایده هست گذشته چراغ راه اینده

لیست اخبار