📊#فوری تحلیل نماد #ذوب در پیج منتشر شد 📢 پیج اکادمی 👇 🌐 https://instagram.com/BourseinoIR https://instagram.com/BourseinoIR?igshid=YmMyMTA2M2Y=
-
خساپا خساپا… ب زبان ساده بگم ک همه متوج بشن… خساپا در تایم هفتگی و ماهانه در بیشتر اندیکاتورهای پیشرو مقامت 60 تومان چند روز پیش با قدرت رد کرده… وقتی اندیکاتورهای پیش رو ب بالا مقاومتی رو میشکوند پس قیمت چرخش خواهد کرد و ب زودی شاهد رشد قیمتی خواهیم داشت… همانطور ک در سهم ث ف ا ر س اتفاق افتاد و همه فرار میکردن من در منفی ها وارد شدم… من بدون تحلیل یا بدون تحقیق وارد هیچ سهمی نمیشم… امروز وارد خساپا شدم… در اینده نزدیک خساپا به رقم 100خواهد رسید موفق باشید همگی چ دیسلایک ی ها و چ لایک ی ها…
-
قبیله
#وکبهمن در حال کنترل قیمت سهم و کاهش شناوری هستید، باشید! چرا وسط مجمع عمومی پخش انلاین رو قطع می کنید؟ یاد بگیرید حداقل در ظاهر به سهامدار احترام بذارین.
-
وبملت من خودم به خاطر ریسک سیستماتیک امروز بعد از 20 روز از ضملت5031 با 28 درصد ضرر خارج شدم
-
شپلی شرکت که گزارش های خوبی داده فکر سهم بشه 100 تومان مهم نیست مهم گزارش خوبه
-
بورس۲۴ | Bourse24
مزایده بلوکی بانک دی موفق شد؛ معامله 19,991 میلیارد ریالی «وبوعلی» به گزارش کدال نگر بورس24، بانک دی از نتیجه عرضه بلوک عمده (کنترلی) 37.86 درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری بوعلی خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358918/
-
ثشرق سلام گفتن پس اشکال نداره
-
کاما اینکه سهم ارزنده اس و به نظرم مناسب خریده هیچ شکی توش نیست ولی اینکه رو چه قیمتی و با چه ریسک و حدضرری بخری بحث دیگه ای هست که هرکس باید طبق تحلیل خودش نقطه مناسب ورود را تشخیص بده بنده تو سود خوبی هستم و فروشنده نیستم و رو قیمتای مناسب هم اضافه میکنم کسی هم که کلا سهم را نداره و میخواد بخره یا از قبل داره و تو سود خوبیه و میخواد اضافه کنه رو نقطه مناسب با رعایت حدضرر میتونه این کارو کنه
-
کانال حاج میت
یه بابای کچلی بود تو تالار بورس همه بهش میگفتن اکبر کصمشنگ..یه تیم بودن حالا چرا بهش میگفتن کصمشنگ؟ روش معاملاتیش این بود که اگر تو تالار همه میگفتن بفروش فلان گروهو به درد نمیخوره اون میرفت میخرید تالار بورسم اون زمان جوش با پیرمردهای اونجا بود..یه دفه یه مشت کسخل تو تالار داد میزدن بفروش زامیادو ..بفروش خودرویی رو..بفروش سایپارو بعد تو تالار همهمه میشد همه میریدن به خودشون و حسابی خودرویی می فروختن این اکبر کصمشنگ دیوث با تیمش شروع به خرید میکردن اما به همه میگفتن دارن میفروشن..وقتی خریدشون تموم میشد روز بعدش تو تالار همهمه میکردن خودرویی سریع بخرید ..هر چی خودرویی دم دستتون هست بخرید میخان خودرویی هارو واگذار کنن و ازین کسشرا هم تنگش میچسبوندن توتالار علاوه بر مردم عادی معامله گرای کارگزاریها هم بودن دیگه..سریع به کارگزاریها خبر میدادن ملت دارن خودرویی میخرن و یه دفه صفها سنگین میشد بعدم اکبرو دارو دستش خالی میکردن هر چند وقت یه بار این داستانو پیاده میکردن با گروهای مختلف حداقل 2 سال این کارو تو تالار انجام داد..اون زمان انلاین نبود..بعدم دیگه بقیه عاقل شدن و دیگه جدیش نمیگرفتن
-
سیـگنال | سبــز
📌رزگلد؛ سهم انتخاب های درست! 📍رزگلد یک ابزار استراتژی محور در هر شرایطی! 📍با مدیریت فعال و هوشمند 📍بازده بالاتری نسبت به نوسانات قیمت طلا 🖥همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات کامل صندوق رزگلد بر روی لینک زیر کلیک کنید: ◀️صندوق رزگلد ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com https://armanati.com/rosegold/ http://ble.ir/armanatigroup
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 رشد 695 درصدی درامد «شهر» در یک ماه 🔹 انتشار صورت وضعیت پورتفوی ماهانه منتهی به 31 خرداد 1405 شرکت گروه مالی شهر (شهر) در سامانه کدال نشان می دهد این شرکت در این دوره یک ماهه در مجموع 334 میلیارد تومان درامد عملیاتی شناسایی کرده است. 🔹 مقایسه این شاخص با درامد 42 میلیارد تومانی خرداد سال 1404، رشد 695 درصدی را در کارنامه ماهانه این شرکت نشان می دهد. 🔹 نگاهی به عملکرد تجمیعی شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد 1405 نشان می دهد این مجموعه در این مدت در مجموع 536 میلیارد تومان درامد عملیاتی به دست اورده است. 🔹 این رقم در مقایسه با درامد تجمیعی 179 میلیارد تومانی مدت مشابه سال مالی گذشته، رشد 199 درصدی را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر #شهر @shahrebours https://shahrebours.com/s/262158