یه بابای کچلی بود تو تالار بورس همه بهش میگفتن اکبر کصمشنگ..یه تیم بودن حالا چرا بهش میگفتن کصمشنگ؟ روش معاملاتیش این بود که اگر تو تالار همه میگفتن بفروش فلان گروهو به درد نمیخوره اون میرفت میخرید تالار بورسم اون زمان جوش با پیرمردهای اونجا بود..یه دفه یه مشت کسخل تو تالار داد میزدن بفروش زامیادو ..بفروش خودرویی رو..بفروش سایپارو بعد تو تالار همهمه میشد همه میریدن به خودشون و حسابی خودرویی می فروختن این اکبر کصمشنگ دیوث با تیمش شروع به خرید میکردن اما به همه میگفتن دارن میفروشن..وقتی خریدشون تموم میشد روز بعدش تو تالار همهمه میکردن خودرویی سریع بخرید ..هر چی خودرویی دم دستتون هست بخرید میخان خودرویی هارو واگذار کنن و ازین کسشرا هم تنگش میچسبوندن توتالار علاوه بر مردم عادی معامله گرای کارگزاریها هم بودن دیگه..سریع به کارگزاریها خبر میدادن ملت دارن خودرویی میخرن و یه دفه صفها سنگین میشد بعدم اکبرو دارو دستش خالی میکردن هر چند وقت یه بار این داستانو پیاده میکردن با گروهای مختلف حداقل 2 سال این کارو تو تالار انجام داد..اون زمان انلاین نبود..بعدم دیگه بقیه عاقل شدن و دیگه جدیش نمیگرفتن
-
اهرم خدایا صدای منو بشنو دیروز گفتن ضستا4046 بخر تمام زندگیم رفت خدایا خودت قضاوت کن سکته کردم
-
بنیرو گزارشات عالی بود. و کسایی که امروز خریدن مفت خریدن. مبارکشون باشه
-
بنیادی کار
#قمرو 🔺 فروش خرداد به حدود 515.6 میلیارد تومان رسید؛ بالاترین فروش دو سال اخیر و 71% بالاتر از رکورد قبلی. 🔺 رشد سالانه 367.8% است و بعد از افت اردیبهشت، روند درامد دوباره صعودی شده؛ پس گزارش بیشتر از یک نوسان ماهانه ساده است. 🔺 بار اصلی فروش روی شکر سفید بوده؛ هم مقدار فروش بالا رفته و هم نرخ ان نسبت به ماه های قبل بهتر شده، پس رشد فقط از قیمت نیامده. ✏️ تولید تفاله خشک و ملاس بالاتر از فروش بوده و کمی موجودی ساخته شده، اگر فروش این اقلام در ماه های بعد راه بیفتد، می تواند پشتوانه درامدی کوچک اما مثبت باشد. کانال بنیادی کار ✅ @bonyadi_kar✅
-
یه بنده خدا....
#پترول
-
علی
#غگلستا با تورم 135 درصد گروه خوراکی طرف تو صف فروش نشسته که بفروشه.حداقل گزارش ماهانه ها رو ببین. درامد عملیاتی رو ببین. نرخ فروش ها رو ببین. بعد تصمیم بگیر. اگر هم نشستی تو صف فروش بازهم ایرادی نداره. گزارش های فصلی که بیاد دوباره میری تو صف خرید.
-
یه بنده خدا....
تحلیل روزانه..این تحلیل برای 3 ماه اینده می باشد..مسیر حرکت از نطر بنده اینگونه هست…به زودی این قیمت ها خاطر ه میشوند..حد ضرر را 160 تومن در نظر گرفتم#پترول
-
دپارتمان بورس
🔹 خرید گروهی ؛ #وگردش #شپنا #دسبحان #سینرژی #تاپیکو #ومهان #کسرا #فزر 🗓1405/04/07 @departeman_ir
-
مهدی پیروزفر
شپنا واقعا باید یه نمادخوب رو درروزهای منفی هیجانی سنجید، شپنا در هرروز سرخ بازار ،مقاوم واستوار ایستادی میکنه،حالا داره بتدریج گزارشات بهار پالایشی ها میاد و بهترمیشه پالایشی های ارزنده را شناخت،گزارش شبریز اومده افزایش102درصد سوداوری بهار405 نسبت به 404 یکی ازدلایل ارزندگی پالایشی هاست.گزارش شپنا وشبندر هم همین روزها روانه کدال میشه وسهامداررو شگفت زده میکنه
-
NoavaranAmin
تولید مواد اولیه داروپخش (#دتماد) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 8.62 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 194.08 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 135.42 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
حسین م
#بنیرو با این گزارش خرداد میشه گفت کف سود سال 1405 بنیرو حداقل 140 تومنه . خدا برکت