جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال حاج میت | tajikmira
۱۵:۱۸:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

یه بابای کچلی بود تو تالار بورس همه بهش میگفتن اکبر کصمشنگ..یه تیم بودن حالا چرا بهش میگفتن کصمشنگ؟ روش معاملاتیش این بود که اگر تو تالار همه میگفتن بفروش فلان گروهو به درد نمیخوره اون میرفت میخرید تالار بورسم اون زمان جوش با پیرمردهای اونجا بود..یه دفه یه مشت کسخل تو تالار داد میزدن بفروش زامیادو ..بفروش خودرویی رو..بفروش سایپارو بعد تو تالار همهمه میشد همه میریدن به خودشون و حسابی خودرویی می فروختن این اکبر کصمشنگ دیوث با تیمش شروع به خرید میکردن اما به همه میگفتن دارن میفروشن..وقتی خریدشون تموم میشد روز بعدش تو تالار همهمه میکردن خودرویی سریع بخرید ..هر چی خودرویی دم دستتون هست بخرید میخان خودرویی هارو واگذار کنن و ازین کسشرا هم تنگش میچسبوندن توتالار علاوه بر مردم عادی معامله گرای کارگزاریها هم بودن دیگه..سریع به کارگزاریها خبر میدادن ملت دارن خودرویی میخرن و یه دفه صفها سنگین میشد بعدم اکبرو دارو دستش خالی میکردن هر چند وقت یه بار این داستانو پیاده میکردن با گروهای مختلف حداقل 2 سال این کارو تو تالار انجام داد..اون زمان انلاین نبود..بعدم دیگه بقیه عاقل شدن و دیگه جدیش نمیگرفتن

فالورها 32328
تاثیر (Imp) 8275.0
بازدید 8275
تعامل (Eng) 433.0
لیست اخبار