جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
تقی | tkarimii
۱۴:۴۶:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فاراک این حرفا درست اما الان سهم می شناسم با پی بر ای 1.7صف فروشه چون جو بازار فروشه سهم هم بسیار دارایی داره وبنیاد خوب اینجا ایران است هر چی بخوای در هر زمان در دسترس برا خرید بزار تحلیلت اتفاق بیفته میخرن😂

لیست اخبار