جدول معاملات بلوکی سهام به تاریخ 7 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://t.me/Samantahlil https://ble.ir/samantahlil https://rubika.ir/samantahlil
-
ایمان ام
وسدید یه سیوال خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده اگهدواقعا وسدید بافراب و زیر مجوعهاش اینقدر باارزشه که میگن میشه ده هزار به بالا ایا اقایون رانتیون و اونایی که خبر از همه چی دارن مگه میشه بذارن یه سهم به کسی برسه سهم و مثل جاروبرقی میبلعن ولی ماها کا توهم داربم پنج ساله داریم میگیم سهم با فراب و افزایش سرمایه و طلب پلسارگاد و خارج شدن فسدید از ورشکستگی و رفتن به بازار بالاتر قطعا سهم رشدهای عجیبی میکنه ولی پنج ساله هیچ اتفاقی نیوبتاده و فقط سرمایمون اب شده رفته اعصابمون بهم ریخته زندگیمون نابود شده
-
گدنا اماده صعود عالی
-
خودرو درود بر صبوران و توصیه دوستانه تا زمان تعیین تکلیف نهایی تفاهم و توافق ، یا نقد بمانید یا وارد صندوقی مثل پیشرو یا اتیه شوید . از سهمی که در خبرهای خوب و اوج بازار ، خبری از رشد معقول نیست ، در روزهای پر تنش انتظار رشد دارید ؟ امروز هر چی داشتم نقد کردم صندوق ها بدون استرس میانگین حدود 7 درصد سود دارند صندوق اتیه گرفتم
-
م پ
روز بازگشایی بخاطر اینکه ناظر اجازه نداد با 100 درصد باز بشه من کلی بدوبیراه نوشتم همینجا. نهایتا هم سهمی که حدود 10 درصد در سود بودم به زعم خودم در 7500 تومن خرید زدم و 70 درصد پورتفوی من شد این سهم!!! امروز دقیقا 12 درصد منفی شدم! و هیچ امیدی هم به برگشت ندارم. البته با توجه به اینکه صف فروش 300 400 میلیونی تبدیل شده به صف فروش 20 میلیونی فکر میکنم با یک خبر مثبت شاید تا 10 درصد بیاد بالا ولی چیزی که مطمنم اینه که این سهم دیگه 7500 تومن را نخواهد دید. جالبه در این یکسال اخیر هر چی عرضه اولیه دادن اکثرا بعد از چند روز صف فروش شدند و حتی اجازه خروج هم ندادند. جالبتر اینه که همچین عرضه های اولیه که بالای 2 میلیون تومن هستند شامل این داستان میشوند وگرنه سهامی مثل زهلال یا فیروزه و… که کلا 100 تا 300 هزار تومن شده صف خریدشون هرگز نریخته. ولی اروند از زمان عرضه اش 10 درصد مثبت خورد و به یکباره رفت صف فروش و متاسفانه روز بازگشایی با 40 درصد مثبت باز شد و تمامی خریداران اون روز تا به امروز بیشتر از 20 درصد در بازاری که بازه ان 3 درصد است زیان کردند.
-
Shahram_Kamali
#کرمان مدیرعامل گروه ماه تاب در ایین بهره برداری از بخش بخار نیروگاه رودشور، با قدردانی از تلاش های کارکنان صنعت اب و برق کشور در دوران جنگ و شرایط بحرانی، با اشاره به بهره برداری از بخش بخار نیروگاه رودشور گفت: با اجرای این پروژه، نیروگاه رودشور به جمع نیروگاه های سیکل ترکیبی کشور پیوست و 345 مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شد. این پروژه با سرمایه گذاری حدود 300 میلیون یورو شامل 220 میلیون یورو تسهیلات صندوق توسعه ملی و 80 میلیون یورو اورده سهامداران به بهره برداری رسیده است. امیر میرزایی افزود: بهره برداری از بخش بخار نیروگاه رودشور سالانه موجب صرفه جویی حداقل 700 میلیون لیتر گازوییل خواهد شد و نقش موثری در افزایش راندمان تولید برق و کاهش مصرف سوخت کشور ایفا می کند. مدیرعامل گروه ماه تاب همچنین از همکاری و حمایت های وزارت نیرو، گروه مپنا، صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن در اجرای پروژه قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که خروج ناگهانی کارشناسان خارجی و تشدید تحریم ها می توانست روند اجرای پروژه را با چالش های جدی مواجه کند، همکاری مجموعه های داخلی زمینه تکمیل و بهره برداری موفق این طرح را فراهم ساخت. وی در بخش دیگری از سخنان خود به چالش های مالی پروژه های تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی اشاره کرد و افزود: طولانی شدن زمان اجرای پروژه ها در سال های اخیر به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم ها و مشکلات تامین تجهیزات، موجب ایجاد فاصله میان درامدهای پیش بینی شده و تعهدات بازپرداخت تسهیلات شده است. این موضوع ضرورت بازنگری در سازوکارهای حمایتی و تامین مالی پروژه های زیرساختی را دوچندان می کند. امیر میرزایی با تاکید بر نقش صندوق توسعه ملی در توسعه زیرساخت های کشور تصریح کرد: استمرار سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت برق و رفع ناترازی تولید و مصرف انرژی، بدون تقویت ابزارهای تامین مالی و حمایت از سرمایه گذاران امکان پذیر نخواهد بود.
-
رضا حاجیان
شبندر به نظرم اتفاقا این چند تا کندل لازم بود برای چارت همینطور سیخکی هم بره بالا خوب نیست
-
فرهنگ
#دارا_یکم سلام و درود ایا سود سهام به حساب کسی واریز شده؟
-
️️ کارگزاری پیشرو
🔍 اطلاع رسانی مجامع #سود_نقدی 🔸تصمیمات مجمع عمومی سالیانه سود #ابادا #خدیزل #هجرت #هانیکو #حبندر 🔸اگهی دعوت به مجمع عمومی سالیانه سود #فافق #پدرخش #بشهاب #خپارس #دهدشت #بکابل 🔸واریز سود نقدی #مجامع ➖➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
غالبر بعد 2550 2250 فراموش نشه بعد اون 1800 فراموش نشه بعد اون می اییم میبینیم 80 درصد رفتیم تو ضرر
-
م -ه
وسپه افزایش سرمایه ها را پس کی میخاد به ثبت برسونه؟الان 6 ماه فکر کنم گذشته ازش