جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ایمان ام | eman3179
۱۵:۲۹:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وسدید یه سیوال خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده اگهدواقعا وسدید بافراب و زیر مجوعهاش اینقدر باارزشه که میگن میشه ده هزار به بالا ایا اقایون رانتیون و اونایی که خبر از همه چی دارن مگه میشه بذارن یه سهم به کسی برسه سهم و مثل جاروبرقی میبلعن ولی ماها کا توهم داربم پنج ساله داریم میگیم سهم با فراب و افزایش سرمایه و طلب پلسارگاد و خارج شدن فسدید از ورشکستگی و رفتن به بازار بالاتر قطعا سهم رشدهای عجیبی میکنه ولی پنج ساله هیچ اتفاقی نیوبتاده و فقط سرمایمون اب شده رفته اعصابمون بهم ریخته زندگیمون نابود شده

لیست اخبار