جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
م پ | mapti
۱۵:۲۹:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

روز بازگشایی بخاطر اینکه ناظر اجازه نداد با 100 درصد باز بشه من کلی بدوبیراه نوشتم همینجا. نهایتا هم سهمی که حدود 10 درصد در سود بودم به زعم خودم در 7500 تومن خرید زدم و 70 درصد پورتفوی من شد این سهم!!! امروز دقیقا 12 درصد منفی شدم! و هیچ امیدی هم به برگشت ندارم. البته با توجه به اینکه صف فروش 300 400 میلیونی تبدیل شده به صف فروش 20 میلیونی فکر میکنم با یک خبر مثبت شاید تا 10 درصد بیاد بالا ولی چیزی که مطمنم اینه که این سهم دیگه 7500 تومن را نخواهد دید. جالبه در این یکسال اخیر هر چی عرضه اولیه دادن اکثرا بعد از چند روز صف فروش شدند و حتی اجازه خروج هم ندادند. جالبتر اینه که همچین عرضه های اولیه که بالای 2 میلیون تومن هستند شامل این داستان میشوند وگرنه سهامی مثل زهلال یا فیروزه و… که کلا 100 تا 300 هزار تومن شده صف خریدشون هرگز نریخته. ولی اروند از زمان عرضه اش 10 درصد مثبت خورد و به یکباره رفت صف فروش و متاسفانه روز بازگشایی با 40 درصد مثبت باز شد و تمامی خریداران اون روز تا به امروز بیشتر از 20 درصد در بازاری که بازه ان 3 درصد است زیان کردند.

لیست اخبار