📈 گزارش بازار یکشنبه 7 تیر 1405 🔼 تاثیر مثبت بر شاخص: شپنا، رمپنا، میدکو، حکشتی 🔽 تاثیر منفی بر شاخص: فملی، فارس، وپاسار، شبندر 📊 ارزش معاملات بورس و فرابورس: 177،437،883 B 💵 ارزش دلاری بازار: 101 میلیارد دلار 📈 عملیات بازار باز: 1،740،073.955 B اوراق مالی اسلامی: 4،452.767 B @exir_ise 🖥 www.exirise.com
-
ثشرق اون عزیزی که میگی 70 درصد 80 درصد تو ضررم امیدوارم جبران بشه ولی تورو خدا موقع خرید به نمودار سهم و پی بر ای سهم دقت کنین سهمی که 2300 درصد رشد کرده نمیخرن
-
ستران ۸۵۰۰ تومانی
#غبشهر سلام عزیزان تلفن امور سهام غبشهر رو کسی داره برای بنده هنوز سود واریز نشده
-
فپنتا ای الماس بورس ای تنها نماد تو سبد مت که هنوز قرمزی یا 27درصد ضرر جبران کن یا منفی 100پر کن
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
⬅️معرفی کارگزاری مبین سرمایه 📍شعبه: شیراز 📱 ادرس: معالی اباد، مجتمع افتاب بزرگ فارس، ط 4، واحد 610 ☎️ تلفن : 1579 👈 خدمات دفتر مرکزی: ⬅️ دریافت کد بورسی و احراز هویت(حقیقی-حقوقی) ⬅️ معاملات انلاین و پشتیبانی کارگزاری ------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb #کارگزاری_مبین_سرمایه #شعبه_شیراز
-
نیما علی یاری
شپنا سلام به همگی (در مورد کلیت بازار و شپنا) بازار امروز ، کاملا مطابق تحلیل های ما هست بارها گفتم پرتفو خودتون و طوری ببندید که اگر بازار اصلاح کرد ، پرتفو شما اصلاح خاصی نکنه ، گفتم چطوری ⬇️ 80 درصد سهام خوب ، 20 درصد طلا و نقره و مس دیروز هم عرض کردم بازار چون به ارزش متوسط خودش معامله میشه تمایل به رشد داره ولی پولی به اونصورت توی بازار نیست و همین پتانسیل اصلاح یه واحدی واسه بازار و بیشتر میکنه اون پولی هم که بود دیروز گفتم واسه خرید پالایشی ها بود ، امروز خرید شد و تمام انقدر گفتم گفتم نکنم ، بریم شپنا رو یه بررسی کنیم شپنا امروز دو دسته خریدار داشت اونایی که پشت صف خرید شپنا بودن و اعتقاد دارن شپنا 1405 عملکرد خوبی داره و از اصلاح بازار هم اینا نمیترسن ، به دید یکساله خریدن و فعلا هم فروشنده نمیشن و اونایی که سهم و تبدیل به احسنت کردن ، یعنی شتران و شبندر و فروختن ، اضافه شدن به خریدارهای شپنا واسه همین امروز شپنا مثبت شد نکته ای که هست اینه که ، خب اینا خرید کردن و تمام ما برای ادامه رشد احتیاج به پول جدید داریم فروشنده های شپنا سه دسته بودن اونایی که قبلا هم گفتم قیمت بیاد بالاتر شروع میکنن چرتکه انداختن ، الان شپنا بازدهی بیشتری داره یا بازار های موازی؟ اینا پول هوشمندن اینم بگم ، پایین بودن قیمت طلا به نفع ما نیست چون سمت و سوی توجه این پول رو میکشونه سمت خودش یه سری دیگه از فروشنده ها ، قبلا گفتم شپنا ارزش متوسطش برای عملکرد 1404 ، 1000 تومن هست ، اینا فروختن تا صورت مالی و گزارشات اینده شپنا رو برای سال 1405 ببینن بعد تصمیم بگیرن دوباره بخرن یا نه (اینا دوباره خیلی زود برمیگردن) اما یه سری از فروشنده های شپنا ، همونایی بودن که روی قله فروختن ولی جاماندن… اینا نمیدونن اصلاح شپنا اسمش اصلاح نیست ، فرصت خریده ترس از اصلاح دارن هنوز خاطرات زیان های 99 روی تصمیماتشون تاثیرگذاره (اینا نمیدونن رشد و اصلاح بازار مکمل همدیگه هستن) میگن بشینیم بیرون تا تکلیف بازار مشخص شه…! در صورتی که تکلیف مشخصه ، کسی که براورد عملکرد 1405 شپنا رو داره ، ارزش گذاری کرده ، میدونه اصلاح شپنا ، اصلاح کوتاه و فرصت خریده و در اینده سود خوبی رو کسب میکنه تا اینا تکلیفشون مشخص بشه ، جاموندن…! از شکست های توی بازار درس نمیگیرن و این چرخه ادامه… طبق الگو های الیوت این اساتید ...
-
غالبر این سهم نزدیک به نقطه حمایت هست هیج جای دیگه به غیر خود این سهم ضرر جبران نمیشه پس اگه کسی این صفحه را می بینه و صبح سرخطی می ره برای فروش باعث ضرر خود و سهامداران دیگه میشه
-
مهدی پیروزفر
شستا ورود دربازار اختیار معامله که سراسر سفته بازی ورانت است برای سهامدارخرد اشنپتباهه مهلکه.متاسفانه حس درونی ادم رو وسوسه میکنه که سمت این بازاربیاد که مثلا سود یکماه رو دریک روز دربیاره.اصلا وارد نشید .حقوقی ها توبازارمثبت بالا میفروشن و توبازارمنفی انقدر پایین میارن که قرارداد بسوزه.همین شستا بسیارمناسب سهامداری است حتی امروز نیز باوجود بازار شدیدا سرخ،عملکرد خوبی داشت و حتی دقایق اخر سهم داشت راه میفتاد که زمان تمام شد
-
علی علی
خوش امدند به کفراور
-
ali84
#شتران سلام دوستان یه سهمی بهتون معرفی میکنم که هم سود سازی مناسب دارد 95درصد وهم رشد نکرده که هیچ بلکه 20درصد بازده منفی داشته کف رنج منفی رسیده اماده حرکت 30تا 40درصدی بازده مثبت میرود لطفا فقط با تحلیل خودتان اقدام به خرید نمایید این سهم اسمش فلامی هستش البته علت ریزش وبازده منفی خروج سهامدار درصدی سهم بوده بنده فقط پیشنهاد کردم تحلیل وخرید با خودتان پرسود باشید انشاالله
-
اهرم به جای اینکه طلا یا سهام و اهرم بخرید استراتژی بزنید ، ماهانه6-8 درصد تضمین شده گیرتون میاد