جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hosss.13565
۱۳:۰۴:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اروند اسم سهمی بد در رفت ونقد شوندگی نداشت دیگه رشدشم معنا نخواهد داشت با هر استرس کوچولو صف فروش بینهایت خواهد شد،شما حجم خوری شپدیسو نگاه کن اگه فقط نگهبانیش فعال باشه وباقیش صفر شده باشه چون خوش نام هستش همه میخرن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار