#وبملت تماس بگیرید با امور سهام صد در صد اونا خبر دارن
-
Stocks Market Investors
نسبت #کیسون به #شاخص یک واگرایی زیبا در کف کانال نزولی… این سهم در ادامه خیلی بیشتر از شاخص به سهامدار عایدی خواهد داد!
-
فن افزار کزارش غیر باور کردنی خواهد امد به چیزی فکر نکنید فقط به نوک قله
-
اواک خرید منفیهای سه شنبه قطعاً سود داره
-
سینیور
#وبملت انتظار تداشتم زیر 125 ت برسه ولی رسید..فردا برمی گردد
-
بتا سهم
#کرماشا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس تهران- هتل المپیک ، ضلع غربی استادیوم ازادی ، سالن همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار میگردد
-
نیکی تحلیل | NICI Tahlil
پذیره نویسی صندوق طلای جدید از 9 تیرماه پلاک 34 صندوق های طلا به نام «مهرگلد» ثبت شد. 🔹پذیره نویسی سی و چهارمین صندوق سرمایه گذاری کالای نفیس مهرگان با نماد «مهرگلد» از سه شنبه 9 تیرماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران اغاز می شود. 📲 لینک کانال در بله 🌎 www.Nibi.ir 🆔 @Nicitahlil | نیکی تحلیل https://media.imereport.ir/d/2026/06/28/4/43282.jpg?ts=1782649125000 https://ble.ir/NICITahlil
-
صالحی
خودرو حقوقی ها امروز خوب خریدن…حقوقی بانک ملت 8 میلیارد سهم خریدند…بازار ب نظر ریزشی نیست.. احتمال داره فردا نیمه دوم از 5050م برگرده…
-
رضا حسینی
اهرم اساتید من طهرم 4029 با سر به سر 891 دارم به نظرتون وایستم بیاد بالا یا یدم بره
-
مهدی امتیازی
اهرم دوشنبه هفته گذشته سیگنال خرید اهرم صف فروش اینجا دادم گفتم نوسانی بخرید خودم روزبعدش صف خرید خالی کردم جمعه هم گفتم گول هیجانات اول وقت و اول هفته نخورید
-
مجتبی خواجوی
ثشرق ثامان که دو روز هست با صف خرید بسته میشه بالا 2000 تثبیت کنه یه نوسان خوب میده ثفارس هم یکی دو روزه کف کانال داره حمایت داره میشه پیشنهاد میکنم بررسی کنید فقط مونده ثشرق که به یه قیمت حمایتی برسه