جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| atefehh
۱۴:۵۷:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

کگهر سلام دوستان پیامی مبنی بر مشارکت در پذیره نویسی به من ارسال شده رفتم سایت هزینش یه چیزی حدود 11 تومنه. چکار کنم؟ باید پرداخت کنم یا نه؟ نکنم چی میشه؟

لیست اخبار