جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کمال خدابنده لو | kamalkhodabndelo
۱۳:۰۸:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم من 5 روز پیش تو سابقه هست تو صف خرید روز مثبت بازار هشدار دادم اینجا و چند باری گفتم این پولی که تو صف خریده پول غیر هوشمنده و به محض فروختن بهش بازار منفی میشه و همینجورم شد الانم دارم میگم این نفراتی که فردا و شاید پس فردا سهمشون رو تو صف فروش با حباب احتمالا 15 درصدی میفروشن باز پول غیر هوشمندن و به محض خرید ازشون بازار یه بالایی میزنه پس در ضهرم ها و ضستا ها و مقدار کم ضخود با توجه به استراتژی خودتون پله ای خریدار باشید یا حق…

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار