جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمدعلی اکبری | mo.izftpompi
۱۲:۵۰:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت خیلی واضحه اقتصاد… بورس میره بالا تا پول مردم دست دولت باشه… دلار میاد دست دولت… بورس و رها میکنه تا مردم دلار بخرن… تازه اینها در مقابل ت رامپ خیلی نوسان گیری شون ضعیفه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار