#فگستر داره می ره اصلاه کنه.
-
اروند اسم سهمی بد در رفت ونقد شوندگی نداشت دیگه رشدشم معنا نخواهد داشت با هر استرس کوچولو صف فروش بینهایت خواهد شد،شما حجم خوری شپدیسو نگاه کن اگه فقط نگهبانیش فعال باشه وباقیش صفر شده باشه چون خوش نام هستش همه میخرن
-
کانال اطلاع رسانی ثتران
🔴 گروه انبوه سازی؛ صدرنشین ورود نقدینگی / ریزش 100 هزار واحدی بازار سهام / سرخ پوشی 709 نماد بورسی در معاملات امروز / لیدرهای بازار سرمایه کنار کشیدند 🔴شاخص کل بورس در روز یکشنبه، مورخ 7 تیرماه 1405 با ریزش 100 هزار واحدی به محدوده 5 میلیون و 75 هزار واحد رسید. 🔴در بازار امروز شاخص های بورس و فرابورس سراسر قرمزپوش بودند. 🔴در این بین 77 درصد نمادهای بورسی منفی معامله شدند و 23 درصد دیگر مثبت بودند؛ به عبارتی 709 نماد قرمزپوش و 208 نماد دیگر سبزپوش ماندند. 🔴در این داد و ستدها شاهد خروج سنگین پول حقیقی بودند و در مقابل صندوق های بادرامد ثابت و کالایی ورود نقدینگی داشتند. 🔴در معاملات امروز صنایع حمل و نقل، فنی و مهندسی و انبوه سازی بیشترین ورود سرمایه را داشتند و در مقابل گروه های بانکی، شیمیایی و نفتی صدرنشین خروج نقدینگی بودند. 🔴در بازار امروز نمادهای شاخص سازی همچون فملی، فارس و وپاسار بیشترین تاثیر منفی را در بازار سرمایه داشتند. همچنین نمادهای مارون، اریا و سامان هم روند منفی در بازار فرابورس داشتند. ✍️روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران 📞 021-88885561 🆔@TehranMaskanCo #سرمایه گذاری_مسکن_تهران #ثتران #بازار_سرمایه #تالار_شیشه_ای #نقدینگی
-
دانش بورسی
نگین فارس صندوق طلای نگین خلیج فارس با ثبت 77درصد نرخ بیشترین جذب سرمایه را در میان صندوق های طلا دراد. بورس24
-
سهم های کوچولو
#تپولا حقوقی و درصدی که نخواد یا نتواند 100 هزار تا سهم رو جمع کنه به درد لای جرز میخوره
-
م ب
غالبر 1550 میتونید میانگین کم کنید ولی باز امکان داره پایینتر بره ولی 1550 حتما میبینه
-
وبملت سود نقدی کی و چجوری واریز میشه کسی اطلاع داره؟
-
حسین بخششی
#خودرو اختیار معاملات این سهم برای مرداد ماه حجم های خوبی معامله شدند و نشان می دهد گروهی اگاه به شرایط می دانند قیمت واقعی این سهم بالاتر از ان چیزی است که روی تابلو معامله می شود. منتهای مراتب چون صاحبان شبکه های مجازی سیگنال خروج دادند ،سهامداران در خروج از سهم از یکدیگر سبقت می گیرند . در نهایت امیدوارم روند سهم در جهت مثبت درست بشه
-
وبملت با هر فاندامنتال و تکنیکال و… که پیش برویم و با p/e کمتر از 1/6 نباید صف فروش و خروج باشه. واقعا معجزه است.
-
وبملت بابا یه افشای الف بزنه تکلیف وبملت روشن بشه یا 30 درصد رشد کنه یا 50 درصد بریزه و تمام!
-
پالایش خیلی ها را پیاده کرد فردا صف خرید