#تپولا حقوقی و درصدی که نخواد یا نتواند 100 هزار تا سهم رو جمع کنه به درد لای جرز میخوره
-
کافه بورس
وبملت صف فروش سنگین فردا منفی سهم کاملا خریدنی به نظرم نوسان خوبی میزند / باقی بانکیها هم همینطور
-
سصفها پله اول 2000 پله دوم 1900 پله سوم 1800
-
Fearless trader
خکرمان رو توی پنج سال اینده 500 همت میبینم.
-
محمدرضا ABC
سکه 10 میلیونی شده 200 میلیون خلق پول نیست؟ اونوقت من که ولغدر رو 820 تومن خریدم بغد از 3 سال اصل پولم صفر شده و ولغدر 220 تومنی رو فروختم شده خلق پول؟؟؟
-
فسبزوار چه عطشی برای خرید هست
-
مهدی پیروزفر
وبملت نکته مهم دربازاربشدت سرخه امروز،خرید حمایتیه حقوقی ها درنمادهای بزرگ وشاخص سازبود.در فارس،فملی،شستا و همین وبملت و…خریدهای سنگین حقوقی کاملا اشکاراست .اگه قراربود بازار وارد اصلاح زمانی وقیمتی بشه،این خریدهای سنگین چه توجیهی داره؟البته نمیشه فقط به خریدحقوقی ها استناد کرد ولی عامل مهمیه.بنظرم منفی کلیت بازار بخاطر اخباربیرونی بود که مرتفع شد
-
فرجام 538
#میدکو : افزایش بیش از 7 برابری حجم معاملات همراه با خروج بیش از 80 میلیارد تومان پول حقیقی اخطاری است برای ریسک گریزان… فردا اماده باش باشید… حرکات قیمت سهم را با دقت تحت نظر بگیرید… ضمناً قیمت سهم فردا با تقاطع سطح مقاومت استاتیک و سقف کانال درگیر میشود .
-
Amir Amiri
نوری نوری قیمت سهم: 54160﷼ سود ساخته شده: 5591﷼ شبندر قیمت سهم: 11860﷼ سود ساخته شده: 2127﷼ خودتون نسبت قیمت سهم و سود ساخته شده رو مقایسه کنید. هیچ تحلیل دیگه ایی نیاز نداره
-
روجا ناصریان
ثفارس دوستان مقاومت مهم پیش روی سهم چند هست
-
Fearless trader
#خکرمان واسپاری کرمان موتور 570 میلیارد سود ساخته خکرمان حدود 1 درصد خساپا خریده. دوتا گزارش کدال عاص رو کرد امروز. دارایی خکرمان تو خساپا بصورت مستقیم و غیر مستقیم حدود 2/5 درصد شده، معادل 2/2 همت. سوپر سوپر مفت هست این سهم. حراجی به معنای واقعی کلمه. من توی ذهنم بود کاش این ماهتاب رو فروختن سهام میخریدن تو بازار ب این مفتی. که البته نمیشه و معاملات درون گروهی بوده. ولی ملک سعادت اباد هم بسیار ارزنده س. امیدوارم پا از خرخره سهامدار بردارن و بعد سالها ب حقش برسه سهامدار. مارکت 100 همت قابل دسترس هست در اینده خیلی نزدیک اگر بذارن…