جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hameddddd123
۱۲:۵۰:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غالبر منم وامیر رو فروختم دادم به این سهم زیان ده و ورشکسته اون هر روز صف خرید هست این هر روز صف فروش من بد جوری باختم

لیست اخبار