بپویا یک سوال برام پیش اومده که چرا حقوقی این مقدار فروش ثبت کرده و تا کی فروشش ادامه داره اگه کسی در این رابطه مطلبی می دونه بفرمایید ولی همچنان خرید حقیقی امروز عالی بود و اگر حقوقی فروش نداشته باشه سهم خشک خشک میشه و رشد بسیار بالایی داره
-
کاووه
#فملی دوستان براورد سود سال 1405 چقدره؟
-
Sahand
#اروند حقوقی مادر به خ ط ا داره با پول سهامدار خرد سفته بازی می کنه
-
خگستر یکی بهم بگه خگستر ج کی روی پرتفوی میشینه اطفا :(
-
سورنا
رانیز کارگزاری مبین سرمایه هیچ خریدی انجام نمیده کسی واردش نشه
-
Hossein
#ثشرق دوستانی که سبدگردان کثیف محمدی 0900 555 1535 براشون خرید کرده تلفن بزارن تا یه گروه تشکیل بدیم راهی پیدا کنیم
-
حسین محسنی
شپنا رشد سهم به اتمام رسید وارد اصلاح میشود طمع نکنید
-
محسن
#دبالک دبالک چرا بازار داره به دبالک نگا میکنه در گزارش خرداد در پارامتر داروهای عمومی افزایش نرخ شدید و 60% گرفته ارزش مارکت این شرکت دانش بنیان و کلیدی مسخره و خنده داره یک همت😅 قیمت روز 577 7 تیر ماه 405
-
وبملت کسانی که ضملت های برج 4 را داشتند پولشون پودر شد
-
خگستر خگستر ج کی روی پرتفی میشینه
-
فملی بیا پایین تا 1700.