#پالایش فردا مقاومت خیلی مهمی رو در 47700 باید رد کنه اگر موفق بشه و تثبیت کنه در دو جلسه هدف بعدیش 61700 تومان اگر موفق نشه دوتا محدوده حمایتی داره که می تونه بهشون برگرده و تستشون کنه یکی 42800 تومان و دیگری سقف شکسته شده در قیمت 39000 تومان به نظر من شکست محتمل تره مقاومتها به ترتیب 47700 ؛ 53000 https://t.me/bektashchannel
-
سازمان حفاظت محیط زیست
✳️ امضای تفاهم نامه همکاری صندوق ملی محیط زیست با شرکت رفاه و گردشگری تامین(هگتا) لینک گزارش تصویری 🆔 @doenews https://www.doe.ir/?album/196210/1906214/2040643/%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%87%D9%85-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%87-%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86(%D9%87%DA%AF%D8%AA%D8%A7)
-
شپلی اولی درسته دوست گرامی
-
ثشاهد پیامهای روز گذشته من در مورد ثشاهد رو بخونید تا بعد بهتون بگم ضمنا" اونایی که نقد هستید فعلا وقت خرید سمگا هست ، برای خرید ثشاهد زوده صبور باشید
-
بورس۲۴ | Bourse24
عرضه بلوک 20 درصدی «قثابت» بورس24: مطابق اطلاعیه بورس تهران، شرکت سرمایه گذاری سلیم در نظر دارد 20.4 درصد از سهام کارخانه های تولید و صنعتی ثابت خراسان را بطور یکجا و نقد از طریق بازار دوم بورس به فروش رساند. www.bourse24.ir/news/358911
-
صندوقچه بازار | StockArk
#فلوله P/E~9.2 تولید در حد رکورد بود و 10% فروش از موجودی ها بوده. جهش درامد بخاطر همین رشد تولید و صادرات بوده و 40% فروش صادراتی. نرخ های داخلی 70% و صادراتی 100% رشد داشته و نرخ های صادراتی 45% بالاتر از داخلیه! خرداد بهار 50% درامد رشد داشت @StockArk
-
شستا قانون اول بازار اپشن اینه که مثبت تپل گرفتی بیخیال ادامه شو و من طمع کردم
-
آوای آگاه
#مجمع #شگویا 📌 گزارش اوای اگاه از مجمع پتروشیمی تندگویان و توضیحات مدیر مالی شرکت در خصوص نحوه دریافت مطالبات ارزی ava.agah.com @Agahmoshaver
-
صندوقچه بازار | StockArk
#دزهراوی P/E~8.6 روند عالی رو ادامه داد و تولید کلی در حد اردیبهشت، با این تفاوت که امپول بیشتر و کپسول مایع کمتر فروخت. با رشد 300% نرخ ها درامد 115% رشد داشت که ناشی از افت تولید بوده. بهار عالی و درامد 130% بهتر از مدت مشابه @StockArk
-
سیـگنال | سبــز
بیشترین حجم معاملات 👇 #وبملت، #شستا، #خودرو، #وبصادر، #وتجارت، #شپنا، #خساپا، #وگردش، #ثاخت، #غپینو، #شبندر، #ذوب، #ونوین، #شتران، #وپارس
-
Aliii
فزر منتظر قیمت 11700 بودم نشد بنظرتون همین قیمت اضافه کنم