#مجمع #دلر 📌به گزارش اوای اگاه؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی اکسیر با حضور بیش از 82.86 درصد سهام داران برگزار شد. مشروح این مجمع به شرح زیر است. ✅شرکت در سال گذشته رشد 38 درصدی فروش داشته و سود خالص شرکت نیز بیش از 50 درصد رشد داشته است. ✅برنامه های شرکت شامل، ارتباط موثر با شرکت های توزیع داخل و خارج گروه، بهبود سبد محصولات و تمرکز بر فروش کالا با حاشیه سود بیشتر، فروش با کیفیت و هدفمند، کنترل فروش و موجودی شرکت های توزیع و… است. ✅برنامه شرکت در زمینه صادرات شامل، مذاکره با مشتریان جدید، افزایش سبد محصولات هر کشور با توجه به نیاز بازار، تهیه اسناد و مدارک کیفی جهت ثبت محصولات در کشورها، بروزرسانی خطوط تولید با توجه به استانداردهای جهانی و… است. ✅در بخش بهای تمام شده برنامه بهبود روش های کنترل ضایعات و کاهش محصول از دست رفته، افزایش ظرفیت تولید ماشین الات ، افزایش ظرفیت بسته بندی و… داریم. ✅برنامه تامین مالی از طرق مختلف را داریم. ✅ارتقای GMP واحد جامدات، شروع اجرای پروژه توسعه سوله بسته بندی بخش استریل، طراحی و ساخت دستگاه خط 4 فیلینگ مایعات خوراکی با ظرفیت 1000 ویال در ساعت، طراحی و ساخت دستگاه کنترل ذره اتوماتیک با ظرفیت 6000 امپول و… اقدامات شرکت در حوزه نواورانه هستند. ✅فروش سه ماهه اول سال جاری شرکت 3.7 همت بوده است. ✅اقلام راکد و سنواتی عمدتا مربوط به یکی از شرکت هاست که تا سال اینده پرداخت می شود. در رابطه با فروش یک باب مغازه شرکت با توجه به نوسانات قیمت و عدم ثبات بنا شد این مغازه در موقعیت مناسب به فروش برسد که قیمت ان در سال جاری نسبت به نرخ گذاری قبلی 2 برابر شده و به زودی به فروش می رسد. ✅ هر زمان کمبود کشوری داشتیم صادرات تحت تاثیر قرار گرفته است اما از اردیبهشت بحث صادرات را مورد توجه قرار دادیم، بحث واردات مواد به شرط صادرات یکی از راه هاست. در زمینه انتی بیوتیک های تزریقی صادراتی سابقه داریم و تقویت می شود. ✅در واردات 13 میلیون دلار ماده اولیه داشتیم که 5.5 میلیون ترجیحی و 7.5 میلیون ارز نیمایی بوده است. امسال تنها ارز مبادله ای داریم بجز در حوزه انسولین . واردات محصول سفازولین رشد پیدا کرده و با تخفیف بالایی در بازار فروش می رود. با توجه به روند فورش این محصول تخفیفات عرفی را اعمال می کنیم و از ظرفیت خط برای تولید سایر محصولات استفاده می کنیم. ✅تولید محصولات اکسیر در اولویت شرکت است ولی از ظرفیت خالی برای تولیدات قراردادی استفاده می کنیم. ✅تولید خط ویال با توجه به مشکلات مختلف از جمله جنگ های اخیر با تاخیر مواجه شد اما تقریبا نهایی شده و قسمت اخر محصول وارد شده است و تلاش در ترخیص ان داریم. امیدواریم بتوانیم این خط را امسال ست و راه اندازی کنیم . ویال محصولات مختلفی در این خط تولید خواهد شد. ✅تولید قلم ها و مولکول های کاهنده وزن را در دستور کار داریم و در حال تحقیق و بررسی هستیم. ✅برنامه انتشار اوراق و استفاده از ظرفیت تیپیکو و روش های نوین تامین مالی در دستور کار است. ✅بودجه سال قبل 7.5 همت بود و با توجه به برنامه های شرکت برای تولید و فروش پیشبینی بالاتری برای بودجه شرکت متصور است. ✅افزایش سرمایه سال قبل از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی بود. 215 میلیارد تومان نیز از محل مطالبات حال شده و اورده نقدی نیز به زودی محقق می شود. ✅دو ژنراتور داریم که جبران کسری برق را خواهند داشت. همچنین پست های برق موجود پاسخگو هستند. قول های مساعدی هم برای حمایت داده شده است. ✅حدود 2 میلیون دلار خرید ارزی با نرخ مبادله ای داشتیم. ✅سود تقسیمی به ازای هر سهم 940 ریال به تصویب سهامداران رسید. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
ETF Plus صندوق اهرمی/طلا
✅ چهارشنبه: طلایی ترین روز هفته! 🟩همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، بر اساس میانگین درصد بازدهی صندوق طلای کهربا در 5 سال اخیر، عنوان پُربازده ترین روز هفته به چهارشنبه اختصاص پیدا می کنه؛ 🟥دوشنبه هم کم بازده ترین روز هفته محسوب می شه؛ الگوی جالبی رو در سیزنالیتی بازار طلا بر اساس روزهای هفته شاهد هستیم: بازدهی از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش پیدا می کنه، و از چهارشنبه تا دوشنبه روند کاهشی در پیش می گیره؛ علت کاهش بازدهی در دوشنبه احتمالاً به بازگشایی بازار جهانی طلا بر می گرده؛ در واقع هیجانات انباشته روزهای قبل در دوشنبه تخلیه می شه؛ علت افزایش بازدهی در چهارشنبه هم می تونه به تعطیلی دو روزه صندوق های طلا در اخر هفته ها ارتباط داشته باشه. 1405/04/07 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus
-
hassan biba
دماوند چه فروش جذابی زد کساوه 516 میلیارد در خرداد ماه جمع فروش 3 ماهه به نزدیک 1200 میلیارد رسید 3 ماهه پارسال 454 میلیارد
-
Saeed T
شپنا واقعا امروز فروشنده ها پشیمان هستن… بهترین سهم بورس ایرانو فروختید چی بخرید؟ پیام دیشب منو ببینید گفتم هر کی امروز میخاد بخره حجم میخوره بعدش صف خرید تجربه 10 ساله
-
محمدعلی اکبری
وبملت خیلی واضحه اقتصاد… بورس میره بالا تا پول مردم دست دولت باشه… دلار میاد دست دولت… بورس و رها میکنه تا مردم دلار بخرن… تازه اینها در مقابل ت رامپ خیلی نوسان گیری شون ضعیفه
-
ali ali
وفردا اشتباه می کنی از 120تومن برگشت می کنه
-
علی تبرزدی
واعتبار ما با خداحافظی یه نفر شی پ و ر چی فقط شاد میشیم که البته چند بار این کارو کرده ولی مثل tofسر بالا برگشته چون جای دیگه ای نداره
-
Mohammad
#حکشتی دوستان تاریخ مجمع حکشتی کی هست؟
-
خبنیان این سهم باید از بورس اخراج بشه این عامل دشمنه مردم را نابود میکنه
-
غالبر منم وامیر رو فروختم دادم به این سهم زیان ده و ورشکسته اون هر روز صف خرید هست این هر روز صف فروش من بد جوری باختم
-
الو بورس
📌بورس در مسیر نزولی؛ کاهش همزمان شاخص کل و هم وزن 7 تیرماه 1405 🔹امروز شاخص کل بورس با افت 1.9 درصدی (100787 واحدی) به محدوده 5,075,569 واحد رسید. 🔹تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل، فملی، فارس، شپنا، وپاسار بودند. 🔹شاخص کل هم وزن با کاهش 1.5 درصدی (20305 واحدی) در محدوده 1,317,230 واحد قرار گرفت. 🔹شاخص کل فرابورس هم امروز با کاهش 481 واحدی، به محدوده 38,448 واحد رسید. 🔹 تاثیرگذارترین نمادها در شاخص فرابورس مارون، اریا، سامان، اریان بودند. 🔹ارزش کل معاملات خرد امروز حدود 32.5 همت بود. 🔹 امروز 25 درصد نمادها مثبت و 75 درصد منفی معامله شدند. 🔹خالص خروج نقدینگی حقیقی از بازار سهام 7080 میلیارد تومان بود. @Aloobours