جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| kami1996
۱۲:۰۶:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شستا جالبه کارگزاری اگاه نمیشه اپشن خرید و فروش کرد اصلا نشون نمیده اپشن هارو ولی وقتی قیمت های اپشن در سقف باشن به راحتی میتونید بخرید اگاه کاملا فاسد

لیست اخبار