افزایش 3 درصدی صندوق های طلا در بورس… ورق بازار در حال برگشت است… بازار بر مدار طلایی ها
-
Satrap537
حافرین بخاطر گزارشات و اخبار و..
-
Ali1008
#قشیر دوستان شماره امور سهام قشیر و کسی داره چرا داره ارزان می فروشه وقتی قیمت اتحادیه 85000توان هست چرا 80000فروخته همین کارها باعث میشه حق سهامدار و میخورند 524تن کیلویی 5000تومان ارزان فروخته میشه 2.6میلیارد تومان
-
hamid
#خساپا تداوم برنامه سایپا برای واگذاری بلوک 42 درصدی پس از طی مراحل باقیمانده به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سهام چرخه ای (تودلی) سایپا تحت مالکیت شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا، سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری نیوان ابتکار از اسفند 1403 اغاز شده و پس از اعلام تعویق واگذاری با دستور دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از 22 تیر سال گذشته از سر گرفته شد. بنر سبدگردان تابان بر اساس این گزارش این در حالی است که طبق اعلام معاون اقتصادی سایپا و با مشکلات موجود و پشت سر گذاشتن دو جنگ 12 و 40 روزه سال قبل، ، مراحل این فرایند در جریان بوده و انتظار می رود پس از تکمیل ارزش گذاری رسمی و تعیین تکلیف وثایق بانکی، مراحل اجرایی عرضه سهام وارد مرحله نهایی شود. فراخوان این واگذاری مهم 25 فروردین سال گذشته در روزنامه ها منتشر شد و با توجه به تقاضا های ارسالی تا 24 اردیبهشت، 9 شخص حقوقی و کنسرسیوم و طیف متنوعی از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و قطعه سازان برای خرید این بلوک مدیریتی "خساپا" درخواست دادند. در این میان یکی از خودروسازان با یک بانک، کنسرسیوم تشکیل داده و کنسرسیوم دیگری توسط دو گروه صنعتی به همراه کنسرسیوم قطعه سازان و خودروسازان هستند. همچنین هلدینگ بزرگ قطعه سازی و یک پتروشیمی متعلق به یکی از بانک ها و چندین شرکت سرمایه گذاری برای خرید سهام تقاضا داده اند. با انعقاد تفاهم نامه با مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه در مهر سال قبل برای اجرای تکالیف قانونی مربوط به واگذاری 42 درصد سهام تودلی سایپا و نامه نتیجه کارشناسی 20 بهمن ، قیمت هر سهم سایپا 2075 ریال و ارزش کل سهام هم 336 هزار میلیارد تومان براورد شد. همزمان با واگذاری این میزان سهام، سه صندلی هیات مدیره نیز به خریدار منتقل می شود و تا مدیریت و کنترل گروه سایپا عملاً در اختیار سهامدار جدید قرار گیرد. 17 دی ماه سال گذشته نیز مدیرعامل سایپا در نامه ای به سازمان بورس جزییات اقدامات انجام شده برای واگذاری سهام چرخه ای (تودلی)، موانع، مکاتبات رسمی و روند ارزش گذاری توسط کارشناسان قوه قضاییه را اعلام کرده است.
-
hamid
#خساپا تداوم برنامه سایپا برای واگذاری بلوک 42 درصدی پس از طی مراحل باقیمانده به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سهام چرخه ای (تودلی) سایپا تحت مالکیت شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا، سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری نیوان ابتکار از اسفند 1403 اغاز شده و پس از اعلام تعویق واگذاری با دستور دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از 22 تیر سال گذشته از سر گرفته شد. بنر سبدگردان تابان بر اساس این گزارش این در حالی است که طبق اعلام معاون اقتصادی سایپا و با مشکلات موجود و پشت سر گذاشتن دو جنگ 12 و 40 روزه سال قبل، ، مراحل این فرایند در جریان بوده و انتظار می رود پس از تکمیل ارزش گذاری رسمی و تعیین تکلیف وثایق بانکی، مراحل اجرایی عرضه سهام وارد مرحله نهایی شود. فراخوان این واگذاری مهم 25 فروردین سال گذشته در روزنامه ها منتشر شد و با توجه به تقاضا های ارسالی تا 24 اردیبهشت، 9 شخص حقوقی و کنسرسیوم و طیف متنوعی از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و قطعه سازان برای خرید این بلوک مدیریتی "خساپا" درخواست دادند. در این میان یکی از خودروسازان با یک بانک، کنسرسیوم تشکیل داده و کنسرسیوم دیگری توسط دو گروه صنعتی به همراه کنسرسیوم قطعه سازان و خودروسازان هستند. همچنین هلدینگ بزرگ قطعه سازی و یک پتروشیمی متعلق به یکی از بانک ها و چندین شرکت سرمایه گذاری برای خرید سهام تقاضا داده اند. با انعقاد تفاهم نامه با مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه در مهر سال قبل برای اجرای تکالیف قانونی مربوط به واگذاری 42 درصد سهام تودلی سایپا و نامه نتیجه کارشناسی 20 بهمن ، قیمت هر سهم سایپا 2075 ریال و ارزش کل سهام هم 336 هزار میلیارد تومان براورد شد. همزمان با واگذاری این میزان سهام، سه صندلی هیات مدیره نیز به خریدار منتقل می شود و تا مدیریت و کنترل گروه سایپا عملاً در اختیار سهامدار جدید قرار گیرد. 17 دی ماه سال گذشته نیز مدیرعامل سایپا در نامه ای به سازمان بورس جزییات اقدامات انجام شده برای واگذاری سهام چرخه ای (تودلی)، موانع، مکاتبات رسمی و روند ارزش گذاری توسط کارشناسان قوه قضاییه را اعلام کرده است.
-
خودرو حالا تا فردا 0845 تلاش خودتان را بکنید صف خرید اش کمی در. فردا ساعت 1230 دوباره بررسی خواهیم کرد
-
Satrap537
حافرین من تشکر ویژه دارم
-
Escobar
#کاما برای چندمین بار میگم اگه تا حالا سهامدار این سهم نبودی بهترین تصمیم رو گرفتی این سهم (کاما) رو نخرید این سهم با پروژه های فیک سهامدار رو قول میزنه میتونین پیام های سالهای قبل رو بخونید جلگه اسمانی این شرکت در حال افتتاح هست 😝 این شرکت کاملا ورشکسته هست اونایی هم که تو این سهم موندن به خاطر اینکه دیگران هم زیان کنن تبلیغ این سهم رو میکنن
-
famatake
#فلوله #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #لوله_وماشین_سازی_ایران •️ شرکت لوله وماشین سازی ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 7,008,952 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 138 درصد رشد داشته است. •️ فلوله با سرمایه ثبت شده 9,300,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 11,216,659 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 49 درصد رشد داشته است. 1405-04-07 13:31:18 (1554542) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️
-
مهدی امینی
ثاخت یکم مشکوک حجم امروز و نحوه معاملات بوی خالی کردن میده
-
Fundatechnicals
📊10 صندوق درامدثابت با بیشترین و کمترین ذخیره 🟢#نخل با 9.2% بیشترین ذخیره مثبت 🔴#اکام با 2.7-% بیشترین ذخیره منفی 📌هر چقدر ذخیره مثبت صندوق درامدثابتی بیشتر باشد, احتمال بازده بالاتر در ماه های اتی بیشتر می شود. صفحه درامدثابت ها در اپ فاندبیس این نمودار را بصورت رایگان و به روز شده در اختیار شما قرار می دهد 👇 اینجا کلیک کنید https://t.me/fundbase_bot/app/