#خساپا تداوم برنامه سایپا برای واگذاری بلوک 42 درصدی پس از طی مراحل باقیمانده به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سهام چرخه ای (تودلی) سایپا تحت مالکیت شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا، سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری نیوان ابتکار از اسفند 1403 اغاز شده و پس از اعلام تعویق واگذاری با دستور دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از 22 تیر سال گذشته از سر گرفته شد. بنر سبدگردان تابان بر اساس این گزارش این در حالی است که طبق اعلام معاون اقتصادی سایپا و با مشکلات موجود و پشت سر گذاشتن دو جنگ 12 و 40 روزه سال قبل، ، مراحل این فرایند در جریان بوده و انتظار می رود پس از تکمیل ارزش گذاری رسمی و تعیین تکلیف وثایق بانکی، مراحل اجرایی عرضه سهام وارد مرحله نهایی شود. فراخوان این واگذاری مهم 25 فروردین سال گذشته در روزنامه ها منتشر شد و با توجه به تقاضا های ارسالی تا 24 اردیبهشت، 9 شخص حقوقی و کنسرسیوم و طیف متنوعی از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و قطعه سازان برای خرید این بلوک مدیریتی "خساپا" درخواست دادند. در این میان یکی از خودروسازان با یک بانک، کنسرسیوم تشکیل داده و کنسرسیوم دیگری توسط دو گروه صنعتی به همراه کنسرسیوم قطعه سازان و خودروسازان هستند. همچنین هلدینگ بزرگ قطعه سازی و یک پتروشیمی متعلق به یکی از بانک ها و چندین شرکت سرمایه گذاری برای خرید سهام تقاضا داده اند. با انعقاد تفاهم نامه با مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه در مهر سال قبل برای اجرای تکالیف قانونی مربوط به واگذاری 42 درصد سهام تودلی سایپا و نامه نتیجه کارشناسی 20 بهمن ، قیمت هر سهم سایپا 2075 ریال و ارزش کل سهام هم 336 هزار میلیارد تومان براورد شد. همزمان با واگذاری این میزان سهام، سه صندلی هیات مدیره نیز به خریدار منتقل می شود و تا مدیریت و کنترل گروه سایپا عملاً در اختیار سهامدار جدید قرار گیرد. 17 دی ماه سال گذشته نیز مدیرعامل سایپا در نامه ای به سازمان بورس جزییات اقدامات انجام شده برای واگذاری سهام چرخه ای (تودلی)، موانع، مکاتبات رسمی و روند ارزش گذاری توسط کارشناسان قوه قضاییه را اعلام کرده است.
-
ثشرق دوستانی که بلدین شکایت ثبت کنید ،، یا راهنمایی کنید تا دیگران یاد بگیرن ثبت شکایت
-
احسان اصفهانی(تابلوبازی)
…عامل زمانی مهم بعدی بورس… …16 و 17 تیر ماه 1405… ✍بازگشت به مدار رشد بازار و پایان موج دو الیوت و ابتدای موج سه الیوت می تواند در این تاریخ رقم بخورد، منفی و عرضه جزیی از روند صعودی است و فرصت خوبی برای چیدن سبد جدید و بنیادی می باشد. @tablobaziii
-
سینرژی نصفشو فروختم دوروزپیش وسپه خریدم حماقت کردم
-
مالک اتیه یه صندوق با سی درصد حباب مثبت یکی با سه درصد حباب منفیه جل الخالق این چجوریشه ؟
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا میگم استاد خوب شد فملی نداریم
-
علی قمر
عیار صندوق طلای گوهر 6+
-
سید احسان براتی
وساخت امروز وارد سهم شدیم؛ان شاالله خیر و برکت باشه
-
صندوقچه بازار | StockArk
#زمگسا P/E~7.6 گزارش خیلی عالی داد و 180% بهتر از ماه مشابه بود. اما دقت کنید این رشد درامد ناشی از رشد ارزش منصفانه تولیدات بوده و زمگسا تو این زمینه بدسابقه است و "ممکنه" بخشی از این درامد رو تو گزارش فصلی پس بگیره! به هر حال فارغ از این مساله بهار عالی داشت و درامد 150% بیشتر از مدت مشابه بود. @StockArk
-
اهرم خروج پول نیست فروش هست که تو صندوق در امد ثابت می ره همین فردا هم بخرن میشه ورود پول به اینا زیاد توجه نکنید
-
NoavaranAmin
ملی شیمی کشاورز (#شملی) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/06/31 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (50.31) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 41.63 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 56.12 درصدی فروش 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal