جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Escobar | escobar
۱۳:۵۳:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#کاما برای چندمین بار میگم اگه تا حالا سهامدار این سهم نبودی بهترین تصمیم رو گرفتی این سهم (کاما) رو نخرید این سهم با پروژه های فیک سهامدار رو قول میزنه میتونین پیام های سالهای قبل رو بخونید جلگه اسمانی این شرکت در حال افتتاح هست 😝 این شرکت کاملا ورشکسته هست اونایی هم که تو این سهم موندن به خاطر اینکه دیگران هم زیان کنن تبلیغ این سهم رو میکنن

لیست اخبار