#فیلترها صف فروش جمع شده بنیادی عالی هست p/e سهم را با هم گروهی هاش مقایسه کنید قدرت خریدار بالای 1.7 ثامید در این قیمت ها عالی هست
-
S
#ثشاهد از هفته قبل که قدوم نحس عوامل دولت به ساختمان سازمان بورس باز شد کلا همه سهام ها ریزش عجیبی داره… بر قدوم نحستان لعنت
-
کلوند 💚💚💚کلوند💚💚💚را با کساوه تعویض کنید .کساوه پی بر ایی پایین تر و فروش های خیلی بهتری زده
-
کمال خدابنده لو
اهرم من 5 روز پیش تو سابقه هست تو صف خرید روز مثبت بازار هشدار دادم اینجا و چند باری گفتم این پولی که تو صف خریده پول غیر هوشمنده و به محض فروختن بهش بازار منفی میشه و همینجورم شد الانم دارم میگم این نفراتی که فردا و شاید پس فردا سهمشون رو تو صف فروش با حباب احتمالا 15 درصدی میفروشن باز پول غیر هوشمندن و به محض خرید ازشون بازار یه بالایی میزنه پس در ضهرم ها و ضستا ها و مقدار کم ضخود با توجه به استراتژی خودتون پله ای خریدار باشید یا حق…
-
nas19971
#خصدرا پارسال زمانیکه شپلی زیر صد تومان بود. اینگونه میگفتم ولی خیلی ها قبول نمکیرند. اکنون هم میگپیم خصدرا را قبل جنگ هم خوب میخریدن الان هم خوب میخرند. هدف تاعید نوروز بالای هفتصد تومان
-
شارژ رایگان کسب درآمد کد تخفیف
🔊دوستانی که صندوق لوتوس ثبتنام کردید و دعوت داشتید ✳️با کد دعوت و لینک زیر بانک پارسیان ثبتنام کنید تا موقع واریز جوایز بتونید درجا برداشت کنید 🎁کد دعوت: L14FWY4 لینک: https://parsian-bank.ir/parsian-man
-
کارگزاری ایساتیس پویا
📌 گزارش عملکرد سیمان ساوه #ساوه #سیمان 🏭 شرکت سیمان ساوه, با مصرف سنگ اهک, سنگ گچ, سنگ اهن, سنگ سیلیس, سنگ کایولن و سایر مواد اولیه به تولید و فروش داخلی و صادراتی سیمان تیپ 2, سیمان خاکستری, سیمان سفید, و سیمان تیپ 325-1 می پردازد. 🌐 ipb.ir 📣 @isatispooyabrokerage ☎️ 035-35220458 | 021-45671000
-
چکاپا انشاالله که تا4شنبه همینطور صف فروش بمونه حقوقیش کم کاری کرد باید بامنفی50درصدبازش میکرد
-
Darioush Efati
شبصیر سلام 162 تومان به ازای هر سهم سود تقسیم شد. مبارک سهامداران
-
علی اکبر پیلبان
شبندر شبندر نمیتونه زیاد بیاد پایین . نهایتا 4 درصد افت داشته باشه . peسهم 5.5 است مجمع هم نرفته اگه بخواد قیمتش افت کنه pe مجمع میشه 5 . 20روز دیگه مجمع برگزار میشه و اگر با pe 5 مجمع بریم . حتی اگه سهم هم رشد نکنه 20 درصد از سرمایه تون در قالب سود سهام و افزایش سرمایه ازسود انباشته برگشته . و این عجیب ترین اتفاق سوداوریه من تو عمرم دیدم . وخدا کنه این اتفاق بیفته . و حقوقی اجازه بده . با این اتفاق pe فوروارد 2.7 برای سهم در سال مالی 1405 میشه.
-
ثشاهد فقط نوسان بگیرید ازش حمایت بخرسد رو نقاومتهشم حالی کنید طمع نکنید