جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی اکبر پیلبان | aliakbarpilban
۱۳:۰۷:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شبندر شبندر نمیتونه زیاد بیاد پایین . نهایتا 4 درصد افت داشته باشه . peسهم 5.5 است مجمع هم نرفته اگه بخواد قیمتش افت کنه pe مجمع میشه 5 . 20روز دیگه مجمع برگزار میشه و اگر با pe 5 مجمع بریم . حتی اگه سهم هم رشد نکنه 20 درصد از سرمایه تون در قالب سود سهام و افزایش سرمایه ازسود انباشته برگشته . و این عجیب ترین اتفاق سوداوریه من تو عمرم دیدم . وخدا کنه این اتفاق بیفته . و حقوقی اجازه بده . با این اتفاق pe فوروارد 2.7 برای سهم در سال مالی 1405 میشه.

لیست اخبار