خودرو فردا صف خرید هست اما بازار این هفته شل و سفت هست! امروزم تا صفر تابلو میره خواهیم دید چه خواهد شد فعلا نزدیک 2 میلیارد صف فروشه 😘😀
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا استاد سعیدی فملی کلی ضررم لطفا راهنمایی کنید
-
حمید خدایی
گشان اخر وقت صف خرید خوبی میزنه روند گشان صعودی هست و فقط زیر 3000 تومن باید اضافه کرد
-
دکتر ادیب خسروشاهی
شستا قاطعانه میگم هرکی الان بخره بالای صددرصد فردا تو سوده
-
غالبر بنده هم زنگ زدم کد داخلی 147 میگه شرکت فعاله اعلام ورشکستگی نشده و تا تاریخ اعلام شرکت بارگذاری میشه
-
شستا جالبه کارگزاری اگاه نمیشه اپشن خرید و فروش کرد اصلا نشون نمیده اپشن هارو ولی وقتی قیمت های اپشن در سقف باشن به راحتی میتونید بخرید اگاه کاملا فاسد
-
Farzad
افزایش 3 درصدی صندوق های طلا در بورس… ورق بازار در حال برگشت است… بازار بر مدار طلایی ها
-
هادی
شستا دوستان اپشن باز هیچ وقت با احتمال خرید نکنید هر جا نشانه های حد اقل 80-90 درصدی بود اقدام کنید.و اینکه اگر اشتباه کردیم روی اون پافشاری نکنیم.فرصت همیشه پیش میاد
-
فملی حقوقی حمایت نمیکنه میدونه گزارشات خرابه سود 100تومن شایسته فملی 500تومنی است
-
سلمان خان
شپنا 📌💎سلطان شپنا فعلا چند روز نیاز به استراحت داره بعد استراحت مجدد برگردیم که سلطان را پول بارون کنیم
-
صندوق های طلای بورس ایران
☘ بازگشایی صندوق های طلا در رنج مثبت 3% #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0