تغییرات شاخص کل بازار سهام 1405/04/07 --- 10:48 اگر شرایط همینطور منفی پیش برود؛ حمایت هایی که می بینم، یکی عدد روانی 5 است، دیگری بنا بر فیبو اصلاحی، حول 4.9 و از همه قوی تر پولبک به سقف کانال، عدد 4.66 خواهد بود . در حال حاضر شاخص حول 5.78 میلیون ایستاده است . ببینیم چه می شود . به گمانم مهمترین عاملی که اثر منفی دارد روی این بازار، یکی زد و خوردهای شبانه تنگه هرمز و ناپایداری توقف اتش بس است و دیگری شایعات سود بانکی…
-
مهراد
#غشهداب امروز 230 میلیون حجم خورد. فردا متعادل معامله میشه یا احتمالا چند روز بهش اصلاح بدن
-
مهراد
#غشهداب امروز 230 میلیون حجم خورد. فردا متعادل معامله میشه یا احتمالا چند روز بهش اصلاح بدن
-
Wise Investor
#ورازی خرید ورازی ترس نداره مهم روند تسویه بانک اینده هست اگر از الان حدود یک سال و نیم در نظر بگیریم ورازی تا قبل اون زمان تارگت حدود 2 هزار تومن رو داره البته تو این مدت بقیه بازار هم رشد قابل توجهی خواهد کرد. ولی به نظر من ورازی برنامش روشن تره, تو سبد داشته باشید تا پایان گزیر بانک اینده
-
بنیادی کار
#خپویش 🔺فروش خرداد به حدود 1,017 میلیارد تومان رسید؛ بالاترین سطح دو سال اخیر و 11% بالاتر از رکورد قبلی. نکته مهم این است که رشد ماه هم بیشتر از سمت مقدار فروش امده، نه فقط نرخ. 🔘سنسورهای موتور نقش اصلی را در گزارش داشت؛ رشد 53.1% این بخش نشان می دهد تقاضای یکی از خطوط اصلی شرکت در خرداد بهتر شده. 🔺در سیستم های ضدسرقت هم افزایش نرخ همراه با حفظ فروش دیده می شود؛ این برای حاشیه سود می تواند نکته مثبتی باشد در صورت حفظ عدم رشد هزینه بیشتر از نرخ. 🔘 گزارش کلی خوب است، اما پایداری این سطح فروش در ماه های بعد مهم تر از خود رکورد است. کانال بنیادی کار ✅ @bonyadi_kar✅
-
صندوقچه بازار | StockArk
#پسهند P/E~17.4 سال گذشته چیزی فراتر از فاجعه بود و افت تولید و فروش و همه چیزش بد بود. حالا خرداد با تولید نرمال و تقریبا بدون فروش از موجودی و رشد 110% نرخ ها گزارش خوبی داد. البته همچنان روند تولید خوب نیست و بهار 35% تولیدش کمتر بوده، ولی با افزایش مقداری فروش و کمی فروش از موجودی و رشد نرخ ها درامد جهش داشت و 170% بهتر بود. نکته اخر این که ماه های اخیر تولید رشد داشته و با راه اندازی طرح توسعه از ابتدای تابستان شرایطش بهتر هم خواهد شد و برای #شکربن هم خبر خوبیه. @StockArk
-
Talaaloo
#وتجارت با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!
-
ETF Plus صندوق اهرمی/طلا
✅ چهارشنبه: طلایی ترین روز هفته! 🟩همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، بر اساس میانگین درصد بازدهی صندوق طلای کهربا در 5 سال اخیر، عنوان پُربازده ترین روز هفته به چهارشنبه اختصاص پیدا می کنه؛ 🟥دوشنبه هم کم بازده ترین روز هفته محسوب می شه؛ الگوی جالبی رو در سیزنالیتی بازار طلا بر اساس روزهای هفته شاهد هستیم: بازدهی از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش پیدا می کنه، و از چهارشنبه تا دوشنبه روند کاهشی در پیش می گیره؛ علت کاهش بازدهی در دوشنبه احتمالاً به بازگشایی بازار جهانی طلا بر می گرده؛ در واقع هیجانات انباشته روزهای قبل در دوشنبه تخلیه می شه؛ علت افزایش بازدهی در چهارشنبه هم می تونه به تعطیلی دو روزه صندوق های طلا در اخر هفته ها ارتباط داشته باشه. 1405/04/07 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus
-
Saeed T
شپنا واقعا امروز فروشنده ها پشیمان هستن… بهترین سهم بورس ایرانو فروختید چی بخرید؟ پیام دیشب منو ببینید گفتم هر کی امروز میخاد بخره حجم میخوره بعدش صف خرید تجربه 10 ساله
-
hassan biba
دماوند چه فروش جذابی زد کساوه 516 میلیارد در خرداد ماه جمع فروش 3 ماهه به نزدیک 1200 میلیارد رسید 3 ماهه پارسال 454 میلیارد
-
محمدعلی اکبری
وبملت خیلی واضحه اقتصاد… بورس میره بالا تا پول مردم دست دولت باشه… دلار میاد دست دولت… بورس و رها میکنه تا مردم دلار بخرن… تازه اینها در مقابل ت رامپ خیلی نوسان گیری شون ضعیفه