جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Talaaloo | talaaloo
۱۲:۵۱:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وتجارت با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!

لیست اخبار