#ودی این سهم همیشه قبل مجمع مثبته
-
والبر امروزبازبود یه 3درصد دیگه منفی میخوردارزش خرید این سهمه اشغال فقط در150تومنه بالاتربخری رفتی توضرر
-
NoavaranAmin
دارویی و بهداشتی لقمان (#دلقما) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 46.15 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 265.53 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 165.24 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
خکاوه حاجی فروختی؟؟؟حالا بیا بخررر
-
وبملت لطفا برادرانه بگید از حدود کمتر از دو هفته پیش نقد بودم. فملی و وبملت خرید زدم کامل. الان حدود 12 درصد منفیم. فروش بزنم لایک یا صبر کنم دیسلایک برام این ضرر خیلی زیاده لطفا کامنت بذارید
-
💰Signalist💎
#سفاسی ماشاالله 👌👌👌 همچنان صف خرید
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 بهبود عملکرد « #توسن » در گزارش ماهانه توسن که فعلاً در وضعیت تعلیق قرار دارد، پیش از این نیز زیر فشار خبرها قرار گرفته بود. با این حال به نظر می رسد در بخش فروش و درامد شرایط کمی بهبود یافته است. توسن در گزارش ماهانه خرداد به درامد 3541 میلیارد ریالی رسیده و مجموع فروش شرکت در دوره 6ماهه به 22621 میلیارد ریال رسیده است. این عدد نسبت به دوره 3ماهه قبل پیشرفت خوبی را نشان می دهد و شرایط شرکت از این منظر قابل قبول به نظر می رسد. با توجه به این روند، بد نیست سهم زیر نظر باشد و در صورت بازگشایی، خرید ان در قیمت های فعلی چندان بد به نظر نمی رسد.
-
BOURSE99📉📈
یادش بخیر👇🏽❤️ #کساوه
-
WKPlast |ویکی پلاست
✳️ تمدید زمان ثبت سفارش و شروع تالارهای بورس کالا @WKPlast | ویکی پلاست
-
محمد جلال پور | سرمایه گذاری
#نظرسنجی بیخیال #خودرو و #خساپا با حقوقی های #ح… سهم بشیم و فقط تک سهام بازار رو برای کسب بازدهی معرفی کنیم؟! بله👍 خیر👎
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
🔹 بیشترین عرضه #ماهور #دارایکم #تداوم #اهرم #شتران 📊https://t.me/filterBourseUniversity/40101