جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| neo66
۱۱:۱۲:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت لطفا برادرانه بگید از حدود کمتر از دو هفته پیش نقد بودم. فملی و وبملت خرید زدم کامل. الان حدود 12 درصد منفیم. فروش بزنم لایک یا صبر کنم دیسلایک برام این ضرر خیلی زیاده لطفا کامنت بذارید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار